آرشیو پنجشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۷، شماره ۵۱۷۴
جامعه
۱۸

ایجاد 1400 فرصت شغلی در لرستان

استاندار لرستان با اشاره به ایجاد 1400 فرصت شغلی از سوی بنیاد برکت در این استان گفت: بزرگ ترین مشکل کشور و از جمله استان لرستان، معضل بیکاری است که بخش عمده ای از نارسایی های اجتماعی و فرهنگی از آن نشات می گیرد.

به گزارش تسنیم، موسی خادمی افزود: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) طرح های زیربنایی و عمرانی مانند ساخت مدارس برکت و همچنین موضوعات اجتماعی از جمله کمک به درمان ناباروری زوج های نابارور روستایی و سرپرستی ایتام در استان لرستان را نیز مورد توجه قرار داده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: برای درمان زوج های نابارور طرحی مشترک توسط بنیاد برکت و استانداری لرستان اجرایی شده است. همچنین در زمینه سرپرستی ایتام نیز اقدامات خوبی در سطح استان توسط این بنیاد انجام گرفته است. ما در جای جای استان لرستان شاهد فعالیت های دامنه دار و مثمرثمر بنیاد برکت در زمینه های مختلف از جمله اشتغال زایی، مشارکت های اقتصادی، انجام امور زیربنایی و پرداخت وام های قرض الحسنه هستیم که اثرات این اقدامات در مناطق محروم و روستاها مشهود است.

خادمی در مورد راه اندازی قرارگاه جهادی پیشرفت و توسعه پایدار در شهر دلفان عنوان کرد: دلفان یکی از مناطق محروم استان لرستان و جزو ده شهر محروم کشور است و بی شک هدایت این قرارگاه توسط بنیاد برکت به دلیل تجربه موفق این بنیاد در زمینه محرومیت زدایی و فعالیت های توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم می تواند در پیشرفت و آبادانی دلفان بسیار تاثیرگذار باشد.