آرشیو پنجشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۲۱۹۹۵
ورزشی
۹

هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال

فینال زودرس در کویر و تقابل مربیان استقلالی در پایتخت

هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال روز جمعه برگزار می شود و در حساس ترین مسابقه تیم صدرنشین اکسین میهمان مس کرمان است.

دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته اول روز جمعه برگزار می شود. اکسین البرز تیم صدرنشین باید در کرمان به مصاف مس برود. شاگردان فراز کمالوند صدرصد امتیازها را تا هفته سوم جمع آوری کرده اند و با 9 امتیاز و بدون گل خورده به عنوان یک مدعی خودشان را مطرح کرده اند اکنون این تیم کرجی باید در کویر به مصاف تیم خوب مس کرمان برود. این مسابقه را می توان یک فینال زودرس در لیگ یک دانست. دو تیم مربیان کارکشته ای دارند و نادر دست نشان و فراز کمالوند سابقه زیادی در مربیگری در لیگ برتر هم دارند. مس کرمان در صورت پیروزی در این دیدار شانس صدرنشینی در لیگ را دارد اما بعید است شاگردان فراز کمالوند به این راحتی صدر جدول را به تیم دیگری بدهند.

در انزلی ملوان میزبان تیم کارون اروند خرمشهر است. ملوان فصل را با منفی سه امتیاز شروع کرد و طبیعی است که از دیگر رقبا عقب تر باشد اما اکبر میثاقیان تلاش کرده تیم کارون را برای صعود به لیگ برتر بسازد. قطعا یکی از جذاب ترین بازی های هفته در انزلی بین این دو تیم برگزار می شود. فرهاد پورغلامی می خواهد با حمایت هواداران ملوان سه امتیاز از کارون بگیرد اما تیم های میثاقیان به راحتی تسلیم نمی شوند.

در تهران مس رفسنجان میهمان تیم بادران تهران است. بادران در جام حذفی اسیر شگفتی شد و مقابل تیم چوکای تالش شکست خورد. مهدی پاشازاده سرمربی بادران برای جبران آن شوک بزرگ لیگ یک را جدی تر از قبل دنبال خواهد کرد. علی سامره هم در این فصل تیم خوبی ساخته است. تقابل دو استقلالی سابق دیدنی خواهد بود. علی 30 ثانیه و مهدی پاشا یادآور خاطرات زیادی برای هواداران استقلال هستند. برنامه هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال- جام آزادگان به این شرح است:

جمعه 16 شهریور 1397

*گل گهر سیرجان...خونه به خونه (ساعت16:50)

*سیاه جامگان...قشقایی شیراز (ساعت18:10)

* مس کرمان... اکسین البرز (ساعت18:30)

* فجر سپاسی شیراز...شاهین بوشهر(ساعت 18:45)

* شهرداری تبریز...نماینده ارومیه (ساعت 18:45)

* بادران تهران...مس رفسنجان (ساعت18:50)

* ملوان انزلی...کارون اروند خرمشهر(ساعت19)

* شهرداری ماهشهر...آلومینیوم اراک(ساعت20)