آرشیو یکشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۷
زندگی
۱۳

حق با شماست

# تورم سریال

زاد از تهران:

سریال های محصولات خانگی حدود 50 درصد افزایش قیمت داشته است، چرا؟ آیا دلار در تولید این سریال ها نقش اساسی دارد یا نبود نظارت مسئولان علت این گرانی است؟

# پله برقی خراب

قاسمی از تهران:

چند روزی است پله برقی ایستگاه رحیمی در اتوبان بسیج خراب شده و اقدامی بابت تعمیر این پله برقی صورت نگرفته است. چرا؟

# اتوبوس کندرو

پوراحمد از تهران:

فاصله زمانی حرکت اتوبوس های تندرو خط سه، علم وصنعت به خاوران بعد از ساعت 8غروب بسیار زیاد است و با این تاخیر ازدحام در ایستگاه ها و اتوبوس های این خط به اوج می رسد.

# علیه احتکار

خردبین از قم:

چرا دولت برای شناسایی انبارهایی که بعضی از سوداگران کالاهای خود را احتکار کرده اند از مردم و بسیج کمک نمی گیرد تا راحت تر این انبارها شناسایی شود؟

# پارکینگ تهران

سنایی از تهران:

مشکلات پارک خودرو در شهر تهران با توجه به افزایش خودروها روزبه روز درحال افزایش است و متاسفانه هیچ اقدامی بابت ساخت پارکینگ صورت نمی گیرد، البته مشکلات پارک به نزاع نیز منجر می شود که عواقب بسیار بدی برای جامعه دارد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 17 مرداد 1397 با عنوان «مترو -حادثه» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: مسافران گرامی مترو اطمینان داشته باشند که نگهداری و تعمیرات دوره ای و نظارت روی بیش از 800 پله برقی نصب شده در ایستگاه ها و نیز عملکرد شرکت های پیمانکار، با دقت و به صورت منظم انجام می شود و واحدهای نظارتی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در صورت مشاهده کوچکترین مورد ناایمن، پله برقی را خاموش و تا رفع نقص کامل و تست های مربوطه، آن را پلمب می کنند. لذا مسافران محترم می توانند با آرامش خاطر از مترو به عنوان وسیله ای ایمن، سریع و مقرون به صرفه استفاده کنند.

روابط عمومی: 22262142