آرشیو یکشنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۵۱۹۷
ورزش
۱۷

پانادیچ: انتخاب دروازه بان «چالش» ما نیست

پرسپولیسی ها برای بازی با نساجی مازندران با یک مشکل بزرگ مواجه هستند؛ علیرضا بیرانوند همراه تیم ملی راهی ازبکستان شده و طبق اخباری که از اطراف پرسپولیس می شنویم، امکان حضورش در دیدار مقابل نساجی به کمترین میزان خود می رسد.

از این رو، شانس دوباره به بوژیدار رادوشویچ چشمک زده تا او به ترکیب اصلی برگردد. رادوشویچ، این فصل را به عنوان گلر اصلی سرخ ها آغاز کرد و در دو بازی مقابل پدیده مشهد و فولاد خوزستان توانست دروازه اش را بسته نگه دارد. بعد از آن، بیرانوند دروازه بان شد و در 3 بازی در لیگ و یک بازی در لیگ قهرمانان آسیا 2 گل دریافت کرد و 2 کلین شیت را به ثبت رساند. در مورد انتخاب دروازه بان برای بازی با نساجی، با ایگور پانادیچ، مربی کروات سرخ ها برای تمرین دادن دروازه بانان تیم تماس گرفتیم.

ایگور به جام جم گفت: «نگاه من به عنوان مربی تیم، کلی است و در مورد جزئیات حرفی نمی زنم. ما یک رفتار قانونی و فنی را پیگیری می کنیم و دروازه بان آماده تر وارد زمین می شود تا به تیم مان کمک کند. این قانون برای همه بازی ها وجود دارد.»

پانادیچ اضافه کرد: «البته من فردی نیستم که تصمیم نهایی را برای انتخاب دروازه بان اتخاذ می کند؛ این کاری است که برانکو ایوانکوویچ انجام می دهد. من وظیفه خودم را دارم، باید دروازه بان ها را همیشه در آماده ترین حد ممکن حفظ کنم و به برانکو تحویل بدهم. این اتفاق هم رخ می دهد؛ در واقع ما وظیفه آماده سازی بازیکنان را داریم و برانکو با توجه به تاکتیک تیم، آماده ترین نفرات را انتخاب می کند. تا به حال مشکل یا چالشی در این زمینه نداشتیم و از این به بعد هم نخواهیم داشت.» پانادیچ در نهایت گفت: «هرگز انتخاب دروازه بان در تیم ما چالش نبوده زیرا دروازه بان اول که مشخص است و دروازه بان های دیگر هم تلاش می کنند در مواقع لزوم به تیم کمک کنند. من هم نمی توانم بگویم قرار است چه کسی در کدام بازی برای مان به میدان برود. هواداران می دانند هر دروازه بانی که بازی کند، بهترین شرایط را خواهد داشت.»