آرشیو سه‌شنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۷، شماره ۶۸۷۹
رسانه
۱۵
برترین هشتگ ها

از طوفان تا 11 سپتامبر

هشتگ یک برچسب اینترنتی برای دسته بندی محتوای شبکه های اجتماعی محسوب می شود که به وسیله آن می توانیم تمامی اطلاعات مرتبط با یک موضوع را به صورت یکجا در اختیار بگیریم. به عبارت دیگر مطالب کاربری که هشتگ گذاری می شوند از سوی شبکه اجتماعی نمایه گذاری می شوند تا دیگر کاربران هم به آن دسترسی داشته باشند. در اینجا فهرست پربیننده ترین هشتگ های جهان که طی یک هفته گذشته بیشترین بازنشر را داشتند، آورده شده است.

#HurricaneFlorence

طوفان فلورانس که هم اکنون بر فراز اقیانوس اطلس قرار دارد و ایالت های میان ساحل اقیانوس اطلس و جنوب شرقی امریکا را درنوردیده است این هشتگ را طی یک هفته گذشته بسیار پربیننده کرد.

#pensioni

طرح جدید دولت ایتالیا برای پرداخت کمک هزینه به بازنشستگان این کشور مورد استقبال کاربران قرار گرفت و این هشتگ را پربیننده کرد.

#Manafort

پائول مانفورت مدیر اسبق کمیته تبلیغات ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 به دلیل همکاری در دو پرونده جنایی مختلف متهم شد و خبر اتهام او با این هشتگ نشر یافت.

#InThe80sWe

کاربران جهانی با بازنشر این هشتگ در مورد 80سالگی خود پیش بینی کردند و آن را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

#Mueller

مهم ترین پرونده قضایی که علیه ترامپ در جریان است توسط «رابرت مولر» دنبال می شود. او از طرف وزارت دادگستری امریکا مسئولیت تحقیق در مورد این پرونده را برعهده گرفته است و به همین خاطر نام او یکی از هشتگ های پربازدید بوده است.

#FlorenceHurricane2018

طوفان فلورانس با درجه چهار و سرعتی معادل 210 کیلومتر بر ساعت پس از رسیدن به سواحل شرقی امریکا باعث شد این عبارت نیز یکی از 10هشتگ پربازدید هفته گذشته باشد.

#11Sep

سالگرد حملات 11 سپتامبر و برخورد هواپیماهای مسافربری با برج های دوقلوی تجارت جهانی در امریکا این هشتگ را بین کاربران مطرح کرد.

#Romário

انتخاب روماریو به عنوان چهارمین فوتبالیست برتر تاریخ برزیل باعث شد این هشتگ بین کاربران بازنشر شود.

#Switch

عرضه بازی های ویدئویی جدید برای کنسول قابل حمل نینتندو موسوم به سوئیچ باعث شد این هشتگ مورد توجه قرار گیرد.