آرشیو سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷، شماره ۹۳۳۱
ورزش
۱۱

گوناگون

8 میلیارد تومان هزینه فینال !

هزینه های آماده سازی ورزشگاه آزادی جهت میزبانی احتمالی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا، 80 میلیارد ریال برآورد شد. بعد ازایراداتی که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ورزشگاه آزادی برای میزبانی احتمالی پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا وارد دانسته اند جلساتی برای رفع این ایرادات برگزار شد.

مخالفت کریمی با جذب آرش

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر پیوستن آرش افشین به تیم سپیدرود منتشر شده بود.براین اساس، ظاهرا با مخالفت علی کریمی پروسه جذب افشین منتفی شده است.

روزبهانی: بوکس هرگزحذف نمی شود

قهرمان بوکس ایران براین باوراست بوکس هرگزازالمپیک حذف نمی شود چون یکی از رشته های مدال آور، جذاب وپرطرفداراست. روزبهانی، درمورد خطر حذف بوکس ازالمپیک 2020 توکیو درپی تخلف صورت گرفته توسط فدراسیون جهانی اظهارکرد: چنین اتفاقی هرگزرخ نمی دهد و جای نگرانی نیست.

میشو سرمربی مس شد

قرارداد میشو سرمربی جدید مس رفسنجان امضا شد تا این مربی ازامروز کار خود را رسما آغاز کند.تیم فوتبال مس در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول نتوانست با علی سامره سرمربی جوان خود نتایج خوبی کسب کند.

دیدار سپاهان با پیکان

تیم های فوتبال سپاهان و پیکان در دیداری دوستانه دراصفهان به مصاف یکدیگر می روند.این دیدارساعت 17 جمعه در ورزشگاه نقش جهان انجام خواهد شد.

طارمی: برای قهرمانی خواهیم رفت

مهاجم تیم ملی گفت: مشکلات در تیم ملی زیاد است اما ما برای قهرمانی به جام ملت ها می رویم. مهدی طارمی افزود: جام ملت ها از جام جهانی مهم تراست. درامارات می توانیم پتانسیل و توان مان را نشان دهیم و بعد از یک مدت طولانی تیم ایران را قهرمان کنیم .

مظلومی: درکار شفر دخالت نمی کنیم

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه اعضای این کمیته درکار شفر دخالت نمی کنند، گفت: بعد از تعطیلات سه روزه با سرمربی استقلال جلسه ای خواهیم داشت. مظلومی گفت: خوشحالم که شفر دست به جوانگرایی زد و دربرابر نفت از بازیکنانی استفاده کرد که همه جوان هستند و حتی دو تن از آنها به نام صیادمنش و قائدی توانستند گلزنی هم کنند. این موضوع می تواند بسیار رضایتبخش باشد و جوانان هم انگیزه بیشتری درتمرینات پیدا می کنند.