آرشیو سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷، شماره ۹۳۳۷
ورزش
۱۱

خبر

آیا شفر به هدفش می رسد؟

باشگاه استقلال وشفربرسرحضور مجتبی جباری درکادر فنی همچنان اختلاف نظر دارند. یک ماهی است که بحث انتخاب جانشین سانیاک مربی اهل چک تیم استقلال در کادر فنی مطرح شده، اما باشگاه هنوز به جمع بندی نرسیده است. شفرتمایل دارد. جباری دستیارش شود. سرمربی آلمانی ازجایگاه جباری دراستقلال اطلاع پیدا کرده و برخی بازیکنان هم دوست دارند اودرکادرفنی حضور داشته باشد اما برخی از مسئولان استقلال از مدیریت گرفته تا کمیته فنی بابت حضور جباری تردید دارند. یک مورد به نداشتن مدرک مربیگری جباری بازمی گردد و دومی بحث مسائل حاشیه ای است.

برهانی: بدون حجاب بازی نخواهم کرد

مائده برهانی درنخستین بازی خود در لیگ ترکیه علی رغم مشکلی که برایش پیش آمد اما خوش درخشید. کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان با عقد قرار داد دو ساله به تیم کوچرن اسپور ترکیه پیوست. مائده برهانی وهم تیمی هایش درنخستین بازی لیگ دسته یک ترکیه به مصاف تیم کالج رفتند. این بازی با حواشی همراه شد و ناظر بازی درابتدا مانع بازی برهانی با حجاب شد.برهانی درباره اتفاقات رخ داده گفت: زمانی که برای گرم کردن وارد سالن شدم ناظر بازی به مربی تیم اعلام کرد که با حجاب نمی توانم بازی کنم. مربی با سرپرست تیم تماس گرفت و موضوع را گزارش داد. مدیر عامل باشگاه نیز که در سالن حضور داشت با من صحبت کرد که بدون حجاب بازی کنم که من نپذیرفتم.وی افزود: به مدیر عامل باشگاه گفتم درقرار داد من ذکر شده که با پوشش بازی می کنم و با پذیرش این معیار قرارداد را امضا کردم. سپس با فدراسیون ترکیه تماس گرفتند و همه چیز به خیر و خوشی تمام شد و توانستم با حجاب بازی کنم.

آزمون: سرباز تیم ملی هستم

مهاجم تیم ملی گفت: اکنون در تیم ملی هستم و این اتفاق با حمایت های کی روش و تاج محقق شده است. سردارآزمون درباره بازگشت به تیم ملی پس از خداحافظی اظهار کرد: جلسه با تاج و کی روش بسیار امیدوار کننده بود. من روحیه ام را از دست داده بودم. از همه مهم تراین است که الان در تیم ملی هستم و این اتفاق با حمایت های تاج و کی روش محقق شده است.وی افزود: من سرباز تیم ملی هستم و امیدوارم که بهترین بازی هایم را برای این تیم ارائه دهم.