آرشیو دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷، شماره ۲۲۰۳۲
شهرستان ها
۷

با حضور سردار سلامی؛ یادواره شهدای مدافع حرم در جزیره کیش برگزار شد

کیش- خبرنگار کیهان: سومین یادواره و آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و خانواده شهیدان مدافع حرم محسن حججی و وحید فرهنگی والا در جزیره کیش برگزار شد.

در این یادواره فرهنگی- ارزشی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه های جزیره کیش در پردیس دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا و جانبازان، مسئولان و مدیران منطقه آزاد، فرماند هان نظامی و انتظامی، روسای دانشگاه های مستقر در کیش و اصحاب رسانه حضور داشتند.

خانواده های شهدای مدافع حرم از جمله شهید محسن حججی و شهید وحید فرهنگی والا نیز در این یادواره فرهنگی و ارزشی شرکت داشتند.

در این یادواره همسر شهید وحید فرهنگی والا و خواهر شهید محسن حججی به بیان شخصیت، ویژگی های اخلاقی و اعتقادات این دو شهید بزرگوارپرداختند.

درسومین یادواره و آیین گرامیداشت شهدای مدافع حرم که در کیش برگزار شد، سرتیپ سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنانی از جایگاه و مقام شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهدای مدافع حرم به عنوان نوادر تاریخ تجلیل کرد.

وی افرود: شهدا جلوه های بی بدیل و همواره درخشان تاریخ ملت ایرانند زیرا در پرتو ایثار و فداکاری آنان تمامی تهدیدات دشمن امروز به فرصت تبدیل شده و ایران اسلامی در ابعاد مختلف دفاعی، علم، فناوری و علوم پزشکی و صنعت به پیشرفت های شگفت انگیز دست یافته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شهدا جانانه جنگیدند و آرامش و امنیت را به ما هدیه کردند.

سلامی اضافه کرد: ایران اسلامی به یمن ایستادگی و مقاومت مردم و ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان شاهد پیروزی هایی بزرگ بوده و دشمنان ما به ویژه آمریکا شاهد شکست های بزرگ بوده اند.