آرشیو سه‌شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷، شماره ۴۴۵۵
صنعت و معدن
۳
خبر

برندهای خارجی در نمایشگاه تاسیسات سیستم های سرمایشی-گرمایشی

گروه بنگاه ها : با وجود محدودیت های ایجاد شده توسط دولت آمریکا بر سر راه شرکت های خارجی، شاهد حضور برندهای بزرگ در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران هستیم.

محمدحسن صدری، مدیرعامل شرکت تهویه «نیا» با اعلام این مطلب گفت: به رغم تحریم ها، با برند آلمانی وایلانت در نمایشگاه تاسیسات سیستم های سرمایشی و گرمایشی شرکت کرده ایم. وی همچنین با اشاره به اینکه این شرکت نماینده رسمی برندهای بلوایر، اجنرال، گری، هیتاچی، کوکن، اشنایدر، وایلانت و یازاکی است، گفت: در این نمایشگاه قصد معرفی تکنولوژی های جدید مانند vSMART برای پکیج های وایلانت را داریم.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران از امروز اول تا 4 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه که بزرگ ترین گردهمایی فعالان صنعت تاسیسات در ایرانمحسوب می شود، 439 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند و جدیدترین تولیدات و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند. از مجموع مشارکت کنندگان در نمایشگاه، 363 شرکت داخلی و 76 شرکت و نام تجاری، خارجی هستند. آلمان، ترکیه، فنلاند، چین، انگلستان، لهستان، کره جنوبی، مالزی، فرانسه، هند، اسپانیا و ایتالیا از جمله کشورهای حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران هستند.