آرشیو شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷، شماره ۳۳۰۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

آیا کسی هست ما را یاری کند؟هفت سال است ما مردم مصیبت زده مسکن مهر فاز 2 باب الحوائج در شهرستان قرچک آواره و سرگردان در مستاجری هستیم. راستش این نامه نیز در کمال ناامیدی خدمت شما ارسال می شود. داستان ما این قدر پیچیده شده که نمی دانم از کجا باید شروع کرد. فقط اینکه پس از هفت سال پرونده در دادگاه نخستین مستقر در دادگستری قرچک رسیدگی شد و رای به شایستگی در جهت خانه دارشدن مردم صادر شد و درحال حاضر پرونده در شعبه 61 دادگاه تجدیدنظر پرونده پس از هشت ماه در نوبت رسیدگی است. ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت الله لاریجانی اینکه جناب عالی امید فخر عدالت هستید، مایه مباهات قلوب ستم دیدگان است. خدا را گواه می گیریم که از این همه آوارگی خسته و درمانده شده ایم و در این روزگار سخت تورم زا و با این کرایه خانه های سنگین و کمرشکن از وجود مبارک جناب عالی خواهشمندیم دستور فرمایید در رسیدگی به پرونده سریع تر اقدام کنند. چنانچه در متن نگارش بالا نقصانی مشاهده می شود، صمیمانه عذرخواهی می کنیم. ما همگی کارگر و دست فروش هستیم و این متن را با دشواری زیاد با راهنمایی های فرزندان مان نوشتیم.

رامین نیکومنش 53ساله، کارگر

اگر پس از کاهش نرخ ارز و دلار امکان کاهش تدریجی قیمت ها حاصل نمی شود، دست کم انتظار می رود دیگر بیش از این قیمت ها سیر صعودی نداشته باشد.

سازمان بازنشستگی کشوری واحد مشهد مدت زمان 9 سال است حق مدیریت من را نمی دهد. کسی که در راس اداره ای در یک شهرستان بوده، اگر رئیس نیست، کیست؟ پس رئیس این اداره کیست؟ 9 سال است بازنشسته ام. هنوز حق مدیریت من را در حکم حقوقی ام ننوشته اند. 9 سال دواندن یک بازنشسته با کدام معیار اداری توجیه پذیر است. اکثریت پرسنل این اداره مدرک غیرمرتبط دارند!

سهمیه بندی بنزین خوب است؛ به شرطی که تبعیضی صورت نگیرد و سهمیه ویژه ای برای یک عده در نظر گرفته نشود، بنزین سهمیه ای هزار تومان و بنزین آزاد دو هزار تومان.