آرشیو پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷، شماره ۶۹۴۷
ورزشی
۲۳

اخبار

تمرین تیم ملی با حضور 5 بازیکن

تمرین دیروز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی انجام شد که فقط پنج بازیکن در این تمرین حضور به هم رساندند. این بازیکنان ابراهیمی، خانزاده، طارمی، رضاییان و آزمون بودند که جملگی سه شنبه شب وارد ایران شدند و روز گذشته در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال گرد آمدند و به شکلی سبک به تمرین پرداختند. کارلوس کی روش که برای ازسرگیری تمرینات تیم ملی فوتبال به کشورمان برگشته است، دیروز همزمان با آخرین تمرین استقلال قبل از رویارویی با پدیده به طور اتفاقی با بازیکنان این تیم دیدار و با آنها خوش و بش کرد. این اتفاق در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی انجام شد.

انتقاد داورزنی به گزارش پرابهام مالی بسکتبال

مجمع عمومی و سالانه فدراسیون بسکتبال روز گذشته به ریاست محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مجمع پس از گزارش عملکرد سالانه توسط رامین طباطبایی، حسابدار و خزانه دار گزارش مالی را ارائه کردند که این گزارش با انتقادهای داورزنی همراه بود. در گزارشی که حسابدار ارائه کرد چند بار اعلام کرد که برخی مدارک نبوده و رویت نشده که داورزنی گفت چه گزارشی است که این مشکلات را دارد و امیدواریم سال آینده این مسائل «ندیدیم» و «نبود» وجود نداشته باشد.

احضار 30 دلال فوتبال به قوه قضائیه

اخیرا حدود 30 نفر از دلالان و واسطه های غیررسمی فوتبال کشور به قوه قضائیه احضار شده اند. به گزارش «میزان»، در میان احضارشده ها برخی دلال های شناخته شده نیز مشاهده می شوند و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم همکاری سازنده ای با قوه قضائیه در این ارتباط داشته است.

جریمه نقدی پرسپولیس، تراکتور و پدیده

کمیته انضباطی پرسپولیس و تراکتورسازی را به سبب ناآرامی های مسابقه رو در رویشان و بویژه فحاشی هواداران شان 10 میلیون تومان و پدیده نیز به خاطر توهین هوادارانش در دیدار با سایپا، را 5 میلیون تومان جریمه کرد.

حذف اینتر و ناپولی از لیگ قهرمانان اروپا

در پایان دیدارهای سه شنبه شب لیگ فوتبال قهرمانان اروپا که پرونده گروه های اول تا چهارم این مسابقات را بست، تیم های ایتالیایی و نامدار اینترمیلان و ناپولی با این رقابت ها وداع کردند و به «لیگ اروپا» رفتند.