آرشیو یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۲۶
اخبار کشور
۲

جامعه مدرسین: حوزه های علمیه با تمام توان برای برداشتن «گام دوم» تلاش خواهند کرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای بر حمایت از بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب تاکید و تصریح کرد حوزه های علمیه و عالمان دین با تمام توان برای برداشتن «گام دوم» تلاش خواهند کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و تشکر از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و تجدید بیعت با معظم له آمادگی کامل خود را برای حرکتی پویاتر و پرتحرک تر در صراط پر فروغ انقلاب اسلامی اعلام می دارد و چون همیشه پیشتاز پیگیری و اجرای منویات و رهنمودهای ایشان خواهد بود. در این میان حوزه های علمیه و عالمان دینی که همواره با ایثار جان خود از شجره طیبه انقلاب اسلامی صیانت کرده اند، امروز نیز تمام توان خود را برای برداشتن گام دوم انقلاب و نقش آفرینی در میدان های عمل و مجاهده به منصه ظهور خواهند رساند. امید داریم مردم و مسئولان نیز با التزام و توجه به این منشور برای تحقق فصل جدید زندگی در جمهوری اسلامی ایران گام های بلندی بردارند.

در پایان این بیانیه آمده است: امید است مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی ضمن توجه ویژه به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب با تمام توان در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی و خدمت به این مردم عزیز و حماسه ساز گام بردارند و شکر نعمت چنین ملت فهیمی را در عمل به جای آورند.