آرشیو سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۲۲۱۴۶
اخبار کشور
۳

6 هزار نفر به راهیان نور دریایی جنوب کشور اعزام می شوند

معاون هماهنگ کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور دریایی جزیره خارگ، از 20 اسفند آغاز شد گفت: شش هزار نفر به راهیان نور دریایی جنوب کشور اعزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ناوسالار یکم پاسدار احمد دولابی در نشست خبری با اصحاب رسانه بوشهر اظهار داشت: به منظور آشنایی بیشتر اقشار مختلف مردم از رشادت های ماندگار رزمندگان در طول جنگ، از سال 88 تاکنون اردوی راهیان نور دریایی جنوب با محوریت جزیره خارگ در استان بوشهر برگزار می شود.

دولابی با اشاره به افزایش درخواست سایر استان ها برای راهیان نور دریایی در بوشهر گفت: امسال شش هزار نفر در قالب اردوی سه روزه از تاریخ 20 اسفند تا 12 فروردین با سه فروند شناور به جزیره مقاوم خارگ اعزام می شوند. وی گفت: در این اردوهای سه روزه زائرین از بیمارستان زیرزمینی و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در جزیره خارگ و همچنین از نیروگاه اتمی و موزه شهید رئیسعلی دلواری بازدید می کنند. معاون هماهنگ کننده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ناوتیپ امیرالمومنین(ع)گفت: اولین یادواره 556 شهید ناوتیپ امیرالمومنین(ع) استان فردا (22 اسفندماه) در شهر عالیشهر با سخنرانی سرلشکر رحیم صفوی، مشاور مقام معظم رهبری و مداحی سید رضا نریمانی و با حضور خانواده 556 شهید تیپ امیرالمومنین(ع)، برگزار خواهد شد.