آرشیو سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۷۰۲۰
حوادث
۱۸

دستبند متهمان آنها را لو داد

گروه حوادث: دزدان موتورسیکلت که پس از دستگیری موفق به فرار از دادسرا شده بودند دستبند به دست در ساختمانی نیمه ساز پنهان شدند اما ماموران کلانتری دستگیرشان کردند.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، نیمه شب سه شنبه چهاردهم اسفند، ماموران گشت انتظامی کلانتری 113 بازار در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که در یک ساختمان نیمه کاره دو مرد ناشناس را که سعی داشتند با یک کاپشن روی دست هایشان را بپوشانند، مشاهده کردند.

با توجه به این موضوع، ماموران برای بررسی شرایط، مسیر خود را به سمت این افراد تغییر داده که در همین لحظات متهمان از محل متواری شدند و در حین فرار این افراد، ماموران متوجه شدند که آنها دستبند به دست دارند.

ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و آنها را تعقیب کردند تا در نهایت متهمان را دستگیر و برای انجام تحقیقات به کلانتری 113 بازار منتقل کردند.

در بررسی های انجام شده مشخص شد که هر دو نفر به جرم سرقت موتور سیکلت از سوی ماموران کلانتری 101تجریش بازداشت شده اما در یک فرصت مناسب از دادسرا متواری شده اند. آنها بعد از فرار می خواستند در خانه دوستشان مخفی شوند اما او را پیدا نکرده و درنهایت در خیابان های اطراف بازار سرگردان شدند که ماموران به آنها مشکوک شده و دستگیرشان کردند.سرهنگ جلیل موقوفه ای، جانشین پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: متهمان در بازجویی های انجام شده به سرقت موتور سیکلت و جیب بری اعتراف کرده و برای ادامه روند بررسی به کلانتری 101 تجریش منتقل شدند.