آرشیو پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، شماره ۵۳۴۷
ورزش
۱۷

خبر

صعود من سیتی در شب رکوردها

پیروزی 7 بر صفر من سیتی در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل شالکه و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی، چند رکورد را جا به جا کرد. من سیتی در مجموع دو بازی رفت و برگشت شالکه را با نتیجه 10 بر 2 شکست داد. به گزارش بلیچر ریپورت تا پیش از این فقط بایرن توانسته بود چند فصل پیش با همین نتیجه 10 بر 2 در دو بازی آرسنال را از پیش رو بردارد. علاوه بر این، سرخیو آگوئرو با زدن 2 گل در بازی برگشت، توانست به یک رکورد شخصی برسد. به این ترتیب او در شش فصل متوالی توانسته در تمام رقابت ها بیش از 25 گل برای من سیتی بزند. همچنین با صعود من سیتی، برای اولین بار از سال 2011 است که سه تیم انگلیسی به مرحله یک چهارم می رسند.

اطمینان خاطر یونایتد به سولسشر

منچستریونایتد در زمان حضور ژوزه مورینیو برای جذب مدافع اقدام نکرد و این مربی بارها به انتقاد از باشگاه پرداخت. به گزارش دیلی میل، بعد از موفقیت های اوله گونار سولسشر، مدیران یونایتد به این مربی تضمین داده اند که نیازی به نگرانی بابت خرید بازیکن نیست و این باشگاه بودجه ای حدود 80 میلیون پوند در اختیار او می گذارد تا بتواند مدافعان مورد نظر خودش را به خدمت بگیرد.

آغاز مذاکرات رئال با ایکاردی

با آمدن زیدان به رئال، تکاپوی مدیران این تیم برای خرید بازیکن جدید برای فصل بعد شروع شده است. بنا به گزارش سایت ایتالیایی توتو مرکاتو، رئال مذاکراتش را با مائورو ایکاردی آغاز کرده و حتی نمایندگان این باشگاه اسپانیایی با وندا نارا، همسر و مدیر برنامه های ایکاردی در این زمینه ملاقات کرده اند و مذاکرات طرفین شکل رسمی تری به خود گرفته است.