آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۱۹۲
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*با اعلام معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان روز یکشنبه 19 خرداد ماه برگزار می شود.

*کاپ جهانی دوچرخه سواری کوهستان در ماده کراس کانتری به میزبانی آلمان برگزار شد و ایران یک نماینده در این مسابقات داشت. فرانک پرتو بانوی رکابزن ایران که به دنبال کسب سهمیه المپیک است در این مسابقات در رده شصت و ششم قرار گرفت. او توانست سه امتیاز نیز بگیرد.77 رکابزن در استارت لیست مسابقه قرار داشتند که 5 نفر مسابقه را به پایان نرساندند و یک نفر هم در خط شروع قرار نگرفت.

*محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حکمی محمداسد مسجدی را به عنوان دبیر مجمع عمومی فدراسیون کشتی منصوب کرد.

*با حکم علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون الهام سلوکی به عنوان سرپرست جدید نایب رئیس بانوان فدراسیون منصوب و مشغول به کار شد.

*محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز به دلیل اتمام ماموریت اداری اش همکاری خود را با فدراسیون به پایان رساند.نظری در نامه ای در این مورد بیان کرد: شخصا تصمیم گرفتم و درخواست کردم که بعد از نزدیک به چهار سال فعالیت، از فدراسیون تنیس روی میز جدا شوم ، یک ماهی مرخصی گرفتم و پس از آن با اتمام ماموریت اداری ام (31 خردادماه 1398)، ان شاءالله به سازمان بنادر و دریانوردی محل اصلی اشتغالم برمی گردم ، البته از آقای مهرداد علی قارداشی ریاست محترم فدراسیون به جهت موافقت با رفتنم تشکر ویژه می نمایم.