آرشیو چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۳۹۰
ورزش
۴

شانس اول طلای پارالمپیک تنهایی تمرین می کند!

ساره جوانمردی که یکی از بهترین تیراندازان ایران و از شانس های کسب مدال طلای پارالمپیک است این روزها تنهایی تمرین می کند. آن هم به دلیل این که فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک هنوز برنامه ای برای تمرین تیم ملی تیراندازی ارائه نکرده است. او که در مراسم افتتاح موزه ملی یک و پارالمپیک حضور داشت در این مورد می گوید: «این برای من عادی است. در یک سال و نیم گذشته تنهایی تمرین کرده ام تا آمادگی کامل برای مسابقات داشته باشم. براساس مجوزی که دارم فقط در اردوهای متصل به اعزام، به ترکیب اردونشینان تیم ملی ملحق می شوم.»

از او درباره مسابقات سال آینده پارالمپیک سوال کردیم که جوانمردی این واکنش را نشان داد: «مشکلات زیاد داریم. امکانات و تجهیزات نیست. امید زیادی داریم تا مشکلات به زودی حل شود تا بتوانیم با تمرکز بالای بیشتری راهی این مسابقات شویم. ما می دانیم که محدودیت های مالی زیادی وجود دارد اما با این که داریم زمان را از دست می دهیم،امید خودمان را از دست نمی دهیم.»

از او درباره برنامه هایی که در یک سال آینده باید انجام بدهند سوال کردیم که جوانمردی با ابراز بی اطلاعی گفت: «واقعا نمی دانم. الان حتی نمی دانیم سرمربی چه کسی است. یک سری بی برنامگی ها وجود دارد که باید هرچه سریع تر به سرانجام برسد. من گلایه نمی کنم اما همیشه یک پای ثابت مدال آوران بوده ام. بیشتر مدال هایم طلا بوده است و 44 مدال طلای برون مرزی دارم. این نشان دهنده آن است که تیراندازی توانسته با قدرت عمل کند. امیدوارم که هم برای من و هم برای سایر دوستانم در رشته های مختلف اتفاق های خوبی در سال پیش رو بیفتد.»