آرشیو دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۰۲
زندگی
۱۳

نوآوری برای ایجاد کاری متناسب با شرایط خودتان

قبل از این که به چند نفر از کارآفرینان برجسته زن ایرانی بپردازیم، ذکر چند نکته را لازم می دانیم. اولین نکته در کارآفرینی و کار حرفه ای، خودشناسی است که نکته بغرنجی به نظر نمی رسد.

این که خودتان را دقیق بشناسید و با خودتان رودربایستی نداشته باشید. این که زیاد هم درگیر رسم و رسوم موجود در حوزه کارآفرینی نباشید. رسم و رسوم موجود می گویند که کار، از 8 صبح تا 4 عصر تعریف شده. شاید اوج نیروی ذهنی و جسمی تان، عصر تا شبانگاهان باشد یا ابتدای صبح؛ مثلا از 4 تا 8 صبح. در این صورت همین ساعت برای بازدهی شما کفایت می کند. بد نیست بدانید کارشناسان بهره وری، معتقدند که هر ساعت کار عمیق، معادل شش ساعت کار سطحی و معمولی است. یعنی شما حتی اگر در همان ابتدای صبح هم بتوانید دو، سه ساعت کار عمیق و متمرکز انجام بدهید، بازدهی روزانه و ماهانه شما از کارمندان معمول بیشتر خواهد بود.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.