آرشیو دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸، شماره ۴۶۳۲
ورزش
۱۸

خط خبر

پایان کار برانکو با پرسپولیس

دنیای اقتصاد : سرمربی تیم پرسپولیس با ارسال نامه ای پایان همکاری خود را با این باشگاه اعلام کرد. پس از پایان لیگ هجدهم برانکو برای استراحت به کرواسی رفت تا در این فرصت باشگاه پرسپولیس مطالباتش را پرداخت کند. با وجود اینکه پرسپولیسی ها مطالبات سرمربی تیم شان را فراهم کردند، اما او در نامه ای به این باشگاه جدایی از پرسپولیس را خواستار شد. در همین حال برخی رسانه ها از توافق قطعی برانکو با تیم الاهلی عربستان خبر هایی منتشر کردند. به این ترتیب شوک بزرگ به باشگاه پرسپولیس وارد شد و مدیران این باشگاه حالا باید به دنبال یافتن جانشین برانکو باشند.

علیپور: می خواهم لژیونر شوم

ورزش سه : بهترین گلزن دو فصل اخیر سرخپوشان از تصمیم قطعی خود برای پایان همکاری با این تیم خبر داده است. علی علیپور گفت: «با همه شرایط پرسپولیس کنار آمدم. قراردادم از تمام هم تیمی هایم پایین تر بود. اما با افتخار برای پرسپولیس بازی کردم. حالا می خواهم با دعای خیر هواداران لژیونر بشوم.»

رحمتی با پدیده بست

فارس : مهدی رحمتی با عقد قرارداد رسمی به مدت دو فصل به پدیده شهر خودرو پیوست. کاپیتان سابق استقلال پس از مذاکراتی طولانی با مالک باشگاه، برای لیگ های نوزدهم و بیستم به عضویت تیم مشهدی درآمد.

هشدار در مورد میزبانی برخی باشگاه ها

تسنیم : نامه دبیر شورای امنیت کشور درخصوص برگزاری مسابقات فوتبال از فصل آینده، رئیس فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه سازمان لیگ را بر آن داشت تا جلسه ای مهم دراین خصوص برگزار کنند. جلسه ای که خروجی آن الزام باشگاه ها در رعایت فروش بلیت مسابقات به صورت الکترونیک و همچنین شماره دار کردن صندلی ورزشگاه ها بود. در همین حال درخصوص سلب میزبانی 3 تیم لیگ برتری به علت رفتار تماشاگران هشدار هایی داده شده است.

شوخی علی پروین با قلبش!

ایسنا : پیشکسوت پرسپولیس می گوید اوضاع جسمانی اش خوب است و جای نگرانی نیست. علی پروین گفت: «من تا 50 سالگی اصلا نمی دانستم قلبم کجاست و بیماری قند چیست؛ اما چند وقتی است قند خونم گاهی بالا و پایین می شود که باعث نگرانی خانواده می شود. به همین خاطر خانواده مرا به زور به بیمارستان آوردند. الان هم همه چیز خوب است و به زودی از بیمارستان مرخصی می شوم.»