آرشیو یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸، شماره ۵۴۱۳
فرهنگ: ادبیات و هنر
۱۰

خبر

معرفی معاون یونسکویی ها

حجت الله ایوبی را اهالی سینما خوب می شناسند، اما او مدتی است از سینما دور شده و در کمیسیون ملی یونسکو فعالیت می کند. در تازه ترین حکمی که او در این کمیسیون صادر کرده، امیر روشن بخش را به عنوان معاون ارتباطات و امور مشارکت ها و سرپرست گروه ارتباطات کمیسیون ملی یونسکو در ایران منصوب کرده است. روشن بخش پیش تر ریاست دبیرخانه مسوولیت اجتماعی کشور را برعهده داشته است.

پالت با کمی تغییر

امید نعمتی می گوید رویه گروه پالت در آلبوم جدید تغییر نکرده، اما گروه کمی فضای الکترونیک را تجربه کرده است. خواننده گروه پالت به هنرآنلاین گفته: سومین آلبوم ما اواخر فصل تابستان منتشر خواهد شد. فضای آلبوم چیزی میان دو آلبوم قبلی است، با این تفاوت که در اثر جدید کمی متفاوت تر از آثار قبلی حرکت کرده و فضای بازتری را تجربه کردیم.

رونمایی «گوهرجان» وحید تاج

آلبوم موسیقی «گوهر جان» به آهنگسازی سلمان سالک و خوانندگی وحید تاج جمعه 31 خرداد با حضور تعدادی از هنرمندان و علاقه مندان رونمایی شد.

روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «آواز مهربانی» این خبر را به جام جم داده و نوشته که سلمان سالک، عباس آزاد و وحید تاج در این مراسم سخنرانی کرده اند و بخش دیگری از مراسم به حرف های محمد مرآتی دکترای اتنوموزیکولوژی از فرانسه و استاد دانشگاه هنر اختصاص داشته است.

استقبال از رمان جنیفر

نشریه نیویورک تایمز طبق روال معمول فهرستی از پرفروش ترین آثار داستانی را منتشر کرده که این بار نام جنیفر وینر با اثری جدید در آن به چشم می خورد.

به گزارش ایسنا، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز که آثاری همچون «چه کسی را دوست داری؟» و «شب به خیر هیچ کس» را در کارنامه خود دارد، این بار با رمانی هوشمندانه و مدبرانه با عنوان «خانم همه چیز»به لیست نویسندگان پرفروش راه یافته است.