آرشیو پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۱۹
حوادث
۱۰

تصادف مرگبار 2 خودرو در اتوبان تهران- قم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق مرگبار یک خودرو در پی وقوع حادثه تصادف در اتوبان تهران- قم خبر داد.

سیدجلال ملکی به ایسنا گفت: ساعت 26 دقیقه بامداد دیروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران- قم، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد. ملکی با بیان اینکه محدوده وقوع این تصادف خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران بود اما ایستگاه شماره 50 به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شد، افزود: طی تصادفی که رخ داده بود دو دستگاه پژو 405 و یک دستگاه پرشیا با یکدیگر برخورد کرده بودند و یکی از خودروهای پژو 405 کاملا شعله ور شده بود.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که فردی در خودرو شعله ور گرفتار شده است، ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله عملیات را آغاز کردند و پس از خاموش شدن آتش، جنازه ای که کاملا سوخته بود و حتی جنسیت وی مشخص نبود داخل خودرو مشاهده شد، همچنین در خودرو پرشیا نیز یک خانم جوان حدودا 18ساله محبوس بود که پس از رهاسازی وی و انجام بررسی های جسمانی لازم، مشخص شد این خانم جوان نیز بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.