آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸، شماره ۹۵۴۳
ورزشی
۱۱

گوناگون

مدال نقره برگردن مرادی

نادر مرادی پاراوزنه بردارکشورمان به مدال نقره رقابت های قهرمانی معلولان جهان درقزاقستان دست یافت.وزنه بردار چینی در جایگاه نخست ایستاد و نماینده نیجریه سوم شد.

بانوان جودوکار در اردو

تیم ملی جودوی بانوان دررده های سنی نوجوانان و جوانان به منظور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از 29 تیرتمرینات خود را آغاز می کنند.

شناگران به کره می روند

ملی پوشان شنا به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم کره جنوبی می شوند. قره حسنلو و یاوری دو نماینده شنای ایران امروز تهران را به مقصد کره جنوبی ترک می کنند.

انتظار از قهرمان المپیک

کاوه، مدیرتیم های ملی کشتی آزاد گفت: حسن یزدانی کشتی گیری نیست که تمریناتش کم شود، مسابقات جهانی برای او کوچک است و باید به فکر کسب دومین مدال طلا درالمپیک باشد.

پرسپولیس، گلر گرفت

امیرحسین بیات دروازه بان سابق تیم های امید پیکان، نفت و بادران که 21 ساله است و در لیست امید جای دارد، پس از مذاکره با ایرج عرب به پرسپولیس پیوست.

کالدرون، خط قرمز کشید

سروش رفیعی و شایان مصلح با تصمیم کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس و با توجه به ارزیابی کادرفنی از تمرینات، از فهرست تیم خارج شدند ودراختیار باشگاه قرارگرفتند.

باکر به ذوب آهن پیوست

تیم فوتبال ذوب آهن برای تقویت خط دفاعی خود، یک مدافع نیجریه ای جذب کرد. باکردیروز پس از مذاکره و توافق با مسئولان باشگاه ذوب آهن وامضای قرارداد، برای مدت 2 سال به این تیم ملحق شد.

برد مقتدرانه تیم ملی هاکی

تیم ملی هاکی ایران نخستین بازی خود در جام ملت های داخل سالن آسیا را با پیروزی قاطع و ارزشمند هشت بر صفر مقابل بنگلادش آغازکرد.

رضائیان سرخپوش می شود

مدیران باشگاه پرسپولیس درتلاش هستند رامین رضائیان را به این تیم برگردانند. از چند روز پیش تلاش هایی در زمینه بازگشت رضائیان به پرسپولیس انجام شده است.