آرشیو سه‌شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۵۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

* چقدر تاسف آور است که خورشید برجام به شندر غاز خط اعتباری اینستکس برای دارو و غذا تنزل یافته است و دشمن تصمیم دارد آن را با رنگ و لعاب به خورد دولت برجامی دهد!

9510—0916

* آقای رئیس جمهور گفته اند تاکنون از تخلفات کشتی های انگلیسی چشم پوشی می کردیم. ایشان باید توضیح می دادند که چشم پوشی از تخلفات کشتی های انگلیسی برای حفظ برجام بی خاصیت بوده است و اگر سپاه برای حفظ اقتدار کشور اقدامی نمی کرد چشمان ایشان روی تخلفات دشمنان برای همیشه بسته می ماند.

2088—0915

* برای آقای رئیس جمهور متاسفیم چرا که فردی را به سمت مشاوری خود گرفت که به صاحبان شغل لبوفروشی در جامعه توهین کرد. لبوفروش که زحمت کشیده و نان حلال به خانه می برد شرافت دارد بر افراد غرب زده که بر برج عاج نشسته و فقط برای نظام و کشور هزینه درست کردند.

معلم زاده

* آقای روحانی! پهپاد متجاوز آمریکایی توسط موشکی ساقط شد که جنابعالی تا دیروز می گفتید، روی موشک ها را نشان دادند تا ما در برجام موفق نشویم!

9590—0914

* از رئیس جمهور و آقای ظریف ملتمسانه درخواست می کنم فقط برای یک بار هم که شده اعتراف کنید که در برجام اشتباه کردید! و دل ملت را شاد نمایند که دیگر مرغ شان یک پا ندارد.

سروی- قم

* با توجه به دشمنی تاریخی انگلیسی ها با ایران لازم است مراسم باشکوهی در عرشه کشتی توقیف شده انگلیس در بندر عباس با پوشش خبری وسیع در داخل و خارج کشور برگزار شود و از مبارزین قدیمی ضد انگلیسی چون شهید رئیسعلی دلواری یاد بشود.

2986—0915

* اصلاح طلبان یا همان حامیان دولت با بکار بردن لفظ تندرو برای منتقدین خود عمدا جنگ روانی در جامعه راه انداخته اند تا با این شیوه بتوانند آبروی رفته خود را برگردانند. اصلا از ابتدا چیزی جز این بلد نبوده اند.

2977—0933

* در دولت قبل به کارت سوخت عادت کرده بودیم ولی این دولت با توجیه بچه گانه این طرح مفید را کنار گذاشت. حال با احیاء مجدد این طرح اجبار کرده اند ده هزار تومان برای راه اندازی کارت سوخت خود بپردازیم! باید مسببان این لجاجت خسارت آفرین برای مردم محاکمه شوند.

0594—0912 و 6858—0919

* حقیقتا تحسین برانگیز است که سفیر بولیوی که نه مسلمان است و نه طلبه به مزار شهدا می رود اما بسیاری از مسئولان در سفرهای استانی و... چنین توفیقی نصیبشان نمی شود. چرا؟! شاید یکی از علل این باشد که تمام وقت شان برای احیای جسد متعفن برجام صرف می شود حتی برای زیارت قبور شهدا فرصتی ندارند، ادامه راهشان که بماند!

8895—0919

* دولت یازدهم و دوازدهم این همه منت بر سر ملت نهادند و با آب و تاب از بیمه همگانی سلامت پرده برداری نمود. ولی حالا نه پزشک ها دفترچه ها را می پذیرند و نه داروخانه ها! چرا؟! اگر قرار بود این گونه باشد چرا این همه از حسنات آن به خورد ملت دادید و اگر توانایی اجرا نداشتید چرا دست مردم را در پوست گردو گذاشتید؟

2753—0918

* به بانک مرکزی پیشنهاد می کنم قبل از برداشتن 4 صفر از پول ملی، ابتدا بیاید یک صفر از ارزش دلار در برابر ریال بردارد بعد به کاهش چند صفر از واحد پول ملی اقدام کنید؟!

آستارکی- تهران

* امیدوارم ملت و دولت عراق با تجارب جمهوری اسلامی و عبرت های مختلف به حضور متجاوزین آمریکایی در عراق خاتمه دهند.

3107—0902

* رئیس جمهور کشورمان در توجیه ناتوانی های دولتش در اداره کشور گفته منابع برای اداره کشور کافی نیست، چطور برای پرداخت حقوق های نجومی و تسهیلات ویژه به مدیران و مسئولان مشکل منابع وجود ندارد؟

2770—0912

* آقای جهانگیری! لطفا آدرس غلط ندهید و اذهان را به ناکجا ارجاع نکنید. مشکل کشور عدم حضور بانوان در ورزشگاه آقایان نیست. لطف کنید گره اصلی مشکلات که اقتصادی است مثل بیکاری، تورم، رکود، نقدینگی و... را حل کنید...؟

3104—0912

* اگر دولت نان را گران کرده اعلام کند. اگر نه چرا اخیرا برخی نانوایی ها نان را گران تر از قبل تحویل مشتری می دهند؟ اگر توان مدیریت ندارید کنار بکشید.

7451—0912 و 7250—0919

* مشکلات من تولید کننده در رسانه ها منعکس شد بانک]...[منزلم را به خاطر بدهی تصاحب کرد با 50 سال اشتغال در کار تولید الان باید مستاجر باشم و از 35 کارگر با رکود و... به 5 کارگر رسیده باشم و دریغ از یک ریال کمک دولت؟! مکاتباتم همه موجود است!

تولیدکننده شهرک صنعتی شمس آباد

* این دولت تنها کاری که بلد است و انجام می دهد افزایش قیمت ها است. متاسفانه این مقدار مدیریت هم نداشتند که با کارت سوخت جلوی قاچاق و اسراف در مصرف بنزین را بگیرند، خدا می داند چه مقدار زیادی از سرمایه کشور را دود کردند.

5170—0916

* این چه دولت بی تدبیری است که اجازه می دهد یک بسته ماکارونی 2800 تومانی ناگهان به 5 هزار تومان افزایش قیمت پیدا بکند؟ هیچ بعید نیست که این بی نظمی اقتصادی برای ناراضی کردن مردم صورت گرفته باشد.

0490—0919

* دولت بخش چغلوندی لرستان را به شهر بیرانشهر تغییرنام داد ولی هیچ گونه امکاناتی به این شهر نداد و مردم مجبورند برای انجام امور اداری، درمانی و... به شهرهای بروجرد، خرم آباد و... سفر نمایند. این بخش امکانات و شرایط شهری شدن را نداشت. با یک تابلو و یا لفظ که منطقه ای شهری نمی شود؟!

0685—0916

* چند ماه قبل رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر از آزادسازی سهام عدالت افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی را داد ولی هنوز خبری نشده، چرا؟

حسینی

* در بروجن مردم برای تامین داروهای موردنیازشان که بعضا حیاتی هستند واقعا در مضیقه اند. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم. به راستی مسئول تامین داروهای موردنیاز در این شهرستان چه کسی است.

8938—0913

* در شهرستان قزوین مرغ به همراه آب داخل آن فروخته می شود. جالب اینکه این آب به قیمت مرغ برای مشتری تمام می شود. تعزیرات چه می کند؟

6106—0912

* دو میلیون تومان حقوق می گیرم و سه سر عائله دارم. فکر چگونگی تهیه جهیزیه برای دختر دم بختم رهایم نمی کند. مشکل این است که  دولت هیچ درکی از این گرفتاری های ما مردم ندارد.

8322—0913

* ده سال است می خواهند حقوق ها را یکسان سازی کنند و هنوز هم خبری نیست. چرا؟! پس این پنج میلیاردی که سازمان برنامه و بودجه می گوید اختصاص داده ایم کجا هزینه شده است؟!

8834—0911

* این سیاست که هر ارگانی برای حل مشکل مسکن کارکنان خود زمین در اختیارشان بگذارد موجب شده که تبعیض های زیادی به وجود بیاید و هیچ کارمندی راضی نشود. چرا که از جهت متراژ واگذاری، قیمت زمین و قیمت ساخت تفاوت فاحشی بین ارگان ها وجود دارد.

2191—0917