آرشیو دوشنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۶۲
صفحه آخر (جهان)
۱۲

شهادت 5 فلسطینی در حملات موشکی و خمپاره ای اسرائیل به غزه

ارتش رژیم صهیونیستی، شامگاه شنبه و بامداد یکشنبه، «بیت لاهیا» و «بیت حانون» در شمال نوار غزه را هدف حملات وحشیانه خود قرار داد و دستکم 5 فلسطینی را به شهادت رساند.

سرویس خارجی: در هفته جاری درگیری های جبهه مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از زد و خورد رو در رو تا پرتاب موشک و راکت متغیر بوده است. در آخرین حملات نظامیان صهیونیست به غزه، در آخرین ساعات روز شنبه رژیم صهیونیستی شمال غزه را مورد هدف قرار داد و با زدن «بیت لاهیا» و «بیت حانون» پنج فلسطینی را به شهادت رسانده است.

در همین رابطه خبرگزاری فارس هم به نقل از شبکه خبری «قدس» گزارش داده که نظامیان صهیونیست حاضر در مرز غزه نیز به گروهی از فلسطینی ها که در حال عبور از کنار فنس های مرزی بوده اند، شلیک کردند که گفته می شود 4 تن از شهدا در همین حمله جان خود را از دست داده اند.

 خبرنگار روزنامه «جروزالم پست» در صفحه مجازی خود مدعی شده بالگردها و توپخانه رژیم صهیونیستی، چنانچه توضیح داده شد، به تلافی راکت شلیک شده از نوار غزه، به این منطقه حمله کرده اند. ایسنا نیز گزارش داده که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است بر اثر شلیک سه موشک از نوار غزه به سمت شهرک های صهیونیست نشین شش اسرائیلی زخمی شده اند و سامانه گنبد آهنین نیز دو فروند از موشک هایی که نیروی مقاومت پرتاب کرده را رهگیری کرده اند و مسیر موشک سوم نیز مشخص نشده است. این دومین باری است که ارتش رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته خبر از حمله موشکی از نوار غزه به اراضی اشغالی می دهد اما یا اعلام می کند موشک ها را رهگیری کرده یا راجع به میزان تلفات یا خسارات آن سکوت می کنند!