آرشیو چهارشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۶۳
صفحه آخر (جهان)
۱۲
نگاه

کاخ های شیشه ای امارات و صخره های یمنی

علی اکبری

روز شنبه بزرگ ترین حمله پهپادی ارتش یمن علیه متجاوزان با حمله به پالایشگاه «الشیبه» و بزرگ ترین منبع ذخایر نفتی عربستان در عمق 1200 کیلومتری این کشور و در نزدیک مرزهای امارات متحده عربی انجام شد تا رزمندگان یمنی نشان دهند که دست برتر را در نبرد دارند. این حمله با هجوم 10 پهپاد انجام گرفت تا در بعد نظامی نیز توانایی ارتش یمن به دشمنان ثابت شود. متعاقب این حمله، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله، این عملیات پهپادی را درس مشترک برای همه کشورهای متجاوز و هشداری مهم برای امارات متحده عربی خواند. رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه به تحولات اخیر عدن اشاره کرد و گفت که آنچه رخ داده، ارتباطات روشنی با توطئه های ائتلاف متجاوز به یمن دارد. وی تصریح کرد: هدف دشمنان در جنوب یمن، اشغالگری و تجزیه این کشور است و این موضوعی است که ما از ابتدای جنگ به آن اشاره کرده ایم.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.