آرشیو چهارشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۵۴۶۱
ورزش
۴

خبر

کوتینیو: بارسا برایم تمام شد

فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی بایرن مونیخ از پیوستن به این تیم بسیار خوشحال است و ابراز امیدواری کرد که برای مدت طولانی در بایرن بماند. به گزارش بیلد، کوتینیو که گران ترین خرید بارسلونا بود، برای یک سال و به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست؛ اما خیلی بی رحمانه به بارسلونا تاخت: در بارسلونا آن گونه که دوست داشتم کارها پیش نرفت. بارسلونا در شرایط کنونی برای من فراموش شده است. بارسا تمام شد. امیدوارم که برای مدت طولانی در بایرن مونیخ باقی بمانم و بتوانم جام ها و افتخارات زیادی به دست آورم.

دمبله 5 هفته خانه نشین شد!

عثمان دمبله، مهاجم پرحاشیه بارسلونا باز هم در شروع لیگ مصدوم شد. او از زمانی که از دورتموند به بارسا پیوست مصدومیت های متعددی را تجربه کرد و صدای هواداران را درآورد. باشگاه بارسلونا اعلام کرد دمبله از ناحیه همسترینگ پای راست خود دچار مصدومیت شده و انتظار می رود این مهاجم فرانسوی به مدت پنج هفته به دور از میادین فوتبال باشد.

این در حالی است که بارسلونا با توجه به مصدومیت مسی و سوارز، به شدت به او نیاز داشت. بارسا یکشنبه باید در دومین بازی لالیگایی اش در نیوکمپ به مصاف رئال بتیس برود.

رونالدو، مالک و رئیس وایادولید

سواز، رئیس باشگاه وایادولید اسپانیا به نفع رونالدو، ستاره سابق تیم ملی برزیل کنار کشید تا او هم مالک و هم رئیس باشگاه شود. سواز بعد از 18 سال کنار کشید و سکان ریاست این باشگاه اسپانیایی را به رونالدو نازاریو، ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید واگذار کرد. رونالدو پیش از این با خرید 51درصد سهام این باشگاه اسپانیایی به ارزش 30 میلیون یورو یکی از سهامداران اصلی و به نوعی مالک باشگاه وایادولید شده بود.باید دید که رونالدو با وظیفه جدیدی که به او سپرده شده مثل زمانی که بازی می کرد به موفقیت می رسد یا خیر .

سانچس به دنبال اینتر

آلکسیس سانچز، مهاجم شیلیایی منچستریونایتد برای پیوستن به اینتر، منتظر صدور مجوز جدایی اش از سوی باشگاه است. پیشنهاد انتقال قرضی الکسیس سانچس به اینتر حالا تنها منتظر تاییدیه ای از سوی باشگاه منچستریونایتد است، چرا که خود این بازیکن و مدیران اینتر به توافق شخصی برای این انتقال رسیده اند. منچستریونایتد هم به این انتقال بی میل نیست چون دستمزد هفتگی این مهاجم شیلیایی 505 هزار پوند است. اینتر برای این انتقال قرضی حاضر به پرداخت 15 میلیون یورو شده است.