آرشیو شنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۶۳
ورزش
۴

مصاحبه های چند خطی

 گابریل کالدرون (سرمربی پرسپولیس): اگر موقعیت نادری در نیمه اول گل می شد، فوتبالی متفاوت تر می دیدید؛ اما با این حال دوست دارم فوتبال زیباتری ارائه کنیم. از بازیکنانم راضی هستم، اما نمایش بهتر را توقع دارم.

 سیدجلال حسینی (کاپیتان پرسپولیس): با حمایت هواداران مان توانستیم در اولین بازی پیروز شویم. سپاسگزار آنها هستم و این پیروزی مبارک شان باشد. فشار زیادی روی بچه هاست؛ اما همه تلاش شان را می کنند و امیدوارم این فصل وارد مسائل مدیریتی باشگاه نشوند.

 محسن خلیلی (سرپرست تیم پرسپولیس): با تمام مشکلاتی که وجود داشت، سه امتیاز بازی را گرفتیم. انتظار داشتیم مسوولان سازمان لیگ که این همه مسابقات را عقب انداختند، نظم و انضباط را به وجود بیاورند، اما این اتفاق نیفتاد. طبقه دوم ورزشگاه را از ما گرفتند و حواشی زیادی برای بلیت فروشی طبقه اول به وجود آمد.

 محمدرضا مهاجری (سرمربی نساجی): به گل گهر احترام می گذارم، اما ما برتر بودیم. پس از گلی که زدیم، به بازیکنان باتجربه تیمم گوشزد کردم که بازی را مدیریت کنند؛ اما متاسفانه یک لحظه غفلت باعث شد گل بخوریم و دو امتیاز ارزشمند را در سیرجان جا بگذاریم.

 ابراهیم صادقی (سرمربی سایپا): می توانستیم در نیمه اول هم پیروز باشیم. برخورد بازیکنان در زمین عالی بود و داوری و بازی هم مشکل آنچنانی نداشت. کارت قرمز بازیکن حریف هم روی دو خطای عادی اتفاق افتاد و درست بود.

 مصطفی دنیزلی (سرمربی تراکتور): تلاش می کنیم نقطه ضعف هایمان را در بازی با پرسپولیس برطرف کنیم. در خط حمله مشکلاتی داشتیم؛ اما در کل بازی خوبی را شاهد بودیم. برد خوب است؛ اما نباختن در زمین حریف هم نتیجه نسبتا خوبی است.

 وینگو بگوویچ (سرمربی گل گهر): وقتی بازی یک بر صفر باخته را مساوی می کنی، باید از نتیجه راضی باشی؛ اما صادقانه بگویم واقعا از عملکرد تیم راضی نبودم و امیدوارم در بازی های آینده عملکرد بهتری از گل گهر ببینیم.