آرشیو پنجشنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۸، شماره ۳۵۰۱
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

پزشک متعهد: درمانگاه گوش، حلق و بینی فرهنگیان مرکزی با اینکه با ازدحام بیماران مواجه است، دکتر عبدالحمید حسین نیا پزشک متعهد این مرکز بادقت بیماران را ویزیت می کند کاش همه پزشکان مانند ایشان متعهد بودند.

فرخی پور

شلاق گرانی! سایه گرانی خانواده های کم درآمد را ناتوان و مستاصل کرده است. چرا مسئولان  این را درک نمی کنند؟

عبادالله جعفری از تکاب

ترافیک آزاردهنده: نبود میدان و چراغ راهنمایی در میدان شهدا ترافیک سنگین و آزاردهنده ای ایجاد می کنند. از مسئولان سازمان ترافیک شهرداری و راهنمایی و رانندگی تقاضای رسیدگی داریم.

سیدحسن نبوی

فقر و بی عدالتی: گرانی باعث فقر و بی عدالتی و نارضایتی اقشار حقوق بگیر شده است و تهرانی ها بیشتر در معرض گرانی قرار دارند. چرا مسئولان به جای شعارهای تکراری کاری انجام نمی دهند؟

علی از تهران

از قدیم گفته اند که سواره خبر از حال پیاده ندارد، متاسفانه بعضی از مسئولان و دولتمردان و مدیران ما به گونه ای رفتار می کنند که گویی مردم را نمی بینند و مشکلات شان را ندیده و نشنیده اند یا اصلا نمی دانند، آقایان محترم مسئول، بسیاری از مردم از کمبودها و بیشتر از همه از گرانی ها و بی ثباتی نرخ های بازار و بالارفتن قیمت ها و نداشتن پول لازم برای تهیه مایحتاج حتی روزمره خود و خانواده هایشان واقعا در رنج و زحمت هستند، چرا دست روی دست گذارده و کاری نمی کنید؟ چرا دم از رفاه مردم و جامعه می زنید در حالی که می دانید این چنین نیست، مردم کمی هم رفاه و آسایش می خواهند و دل خوشی که بتوانند بدون دلواپسی از فردا زندگی کنند، حالا زندگی تجملاتی پیشکش آنها.

محمود بلیغیان از اصفهان