آرشیو یکشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۷۸
ورزش
۴

منهای فوتبال

چراغ سبز آمریکایی ها برای حضور در جام فجر وزنه برداری

فدراسیون وزنه برداری آمریکا در سایت خود اعلام کرد، برای حضور در مسابقات جام فجر ایران دعوت شده است. سایت وزنه برداری آمریکا در این مورد نوشت: وزنه برداری آمریکا برای حضور در پنجمین دوره جام فجر ایران که یکم تا ششم فوریه 2020 (12 تا 17 بهمن 98) برگزار خواهد شد، دعوت شده است. این مسابقات توسط فدراسیون جهانی وزنه برداری، جزو مسابقات گزینشی المپیک 2020 قرار گرفته و سطح این مسابقات، نقره ای است. جام فجر وزنه برداری در هفت وزن المپیکی مردان (61 ، 67 ، 73 ، 81 ، 96، 109 و 109+ کیلوگرم) برگزار می شود.

 
احمدی در تیم ملی دوچرخه سواری

طی حکمی از سوی خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، علیرضا احمدی به عنوان سرپرست مدیریت تیم های ملی دوچرخه سواری منصوب شد. احمدی، پیشکسوت و قهرمان رشته دوچرخه سواری و با 11 سال حضور در تیم ملی دوچرخه سواری و چند عنوان آسیایی، از افراد شناخته شده این رشته در ایران است.

او پنج سال قبل در مسابقات آسیایی قزاقستان، مربی تیم سرعت ایران بود.

 
صالحی امیری رئیس فدراسیون بوکس را نجات داد

با پادرمیانی رئیس کمیته ملی المپیک، اختلاف رئیس فدراسیون بوکس و سرمربی پیشین این تیم ختم به خیر شد. به دنبال شکایت عیسی گل محمدی، سرپرست پیشین تیم ملی بوکس از حسین ثوری که منجر به بازداشت رئیس فدراسیون بوکس شد، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به صورت تلفنی با گل محمدی صحبت کرد تا این مشکل را حل کند. پس از صحبت صالحی امیری با گل محمدی، وی شکایتش از ثوری را پس گرفت. قرار است در روزهای آینده جلسه ای به میزبانی صالحی امیری و با حضور ثوری و گل محمدی برگزار شود و دو طرف به اختلافات خود پایان بدهند.