آرشیو سه‌شنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۴۷۰۶
ورزش
۱۸

جهان ورزش

شب مهیج لیگ قهرمانان اروپا

دنیای اقتصاد : مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 بازی آغاز می شود که در میان آنها 3 بازی بسیار مهیج و حساس وجود دارد. در یکی از این بازی ها بارسلونا در آلمان میهمان دورتموند خواهد بود. این بازی درحالی از ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد که تمامی اخبار چند روز اخیر حول حضور یا عدم حضور لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی بارسا بوده است. مسی مصدوم بوده و در چند بازی ابتدایی لالیگا نیز غایب بوده است. دو بازی دیگر امشب یعنی ناپولی با لیورپول و چلسی با والنسیا نیز جذاب خواهند بود. برنامه دیگر بازی های امشب به این شرح است: سالزبورگ- خنک، اینتر-اسلاویا پراگ، لیون-زنیت، بنفیکا-لایپزیش، آژاکس-لیل.

اشک رونالدو درآمد

ایسنا : یادآوری خاطرات پدر فقید کریستیانو رونالدو، اشک ستاره پرتغالی را در یک گفت وگوی خبری درآورد. پخش کلیپ صحبت های ژوزه دنیس اویره پدرکریستیانو قبل از یورو 2004 باعث احساساتی شدن کریستیانو شد تا جایی که او مقابل دوربین گریه کرد. پدر رونالدو در سال 2005 به دلیل نارسایی کبد به خاطر مصرف بیش از حد الکل در 52 سالگی درگذشت و نتوانست موفقیت های عمده پسرش را ببیند.

«لویی ویتون» به دنبال خرید میلان

تسنیم : برند مشهور تولید پوشاک قصد خرید سهام باشگاه میلان را دارد. یک رسانه ایتالیایی مدعی شد برنارد آرنولت، مالک برند مشهور «لویی ویتون» به دنبال خرید باشگاه میلان در ازای یک میلیارد یورو است. این تاجر فرانسوی قصد دارد در پایان فصل جاری سهام این باشگاه را از گروه سرمایه گذاری الیوت بخرد و مالکیت این روسونری را از آن خود کند.

بهترین دروازه بان جهان

ایسنا : دروازه بان پورتو بهترین دروازه بان فعلی جهان را از نظر خود اعلام کرد. ایکر کاسیاس گفت: «انتخاب بهترین دروازه بان فعلی جهان کمی سخت است. این سوال خیلی ها است. اگر بخواهم اکنون یک دروازه بان را انتخاب کنم او کسی نیست جز یان اوبلاک». اوبلاک دروازه بان اتلتیکو مادرید است.

تمجید از امکانات قطر

فارس : ساموئل اتوئو، بازیکن پیشین باشگاه بارسلونا امکانات قطر برای سازماندهی جام جهانی را استثنایی اعلام کرد. اوگفت: «جام جهانی آینده در قطر متفاوت خواهد بود. امکانات در این کشور عالی و حتی استثنایی است. قطر یک کشور کوچک اما بی نظیر است.»