آرشیو سه‌شنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۹۵۸۸
ورزشی
۱۱

گوناگون

نجاتی و قاسمی المپیکی شدند

علیرضا نجاتی وامیرقاسمی منجزی فرنگی کاران اوزان 60 و130 کیلو ایران با پیروزی برابر حریفان به مرحله نیمه نهایی پیکارهای قهرمانی جهان درقزاقستان راه یافتند و سهمیه المپیک توکیو را برای کشتی ایران گرفتند.    

 عبدولی:  با دنده شکسته، مدال گرفتم

فرنگی کارایران گفت: به دلیل آسیب دیدگی دنده ام نمی خواستم کشتی بگیرم و خوشحالم در مسابقات قهرمانی جهان دست خالی نماندم. سعید عبدولی پس ازکسب مدال برنز بیان کرد: دنده ام درکشتی با روسیه شکست و به زور نفس می کشیدم و برای کشتی آخرهم چهاربی حس کننده به من زدند تا کشتی بگیرم.    

 مکانی به سپاهان می رسد

سوشا مکانی سنگربان تیم نفت مسجد سلیمان که علیرغم تلاش مدیران این باشگاه مجوز لازم برای حضور مقابل استقلال را نیافت، ازهفته چهارم می تواند تیمش را دردیدار با سپاهان همراهی کند.    

 عطایی:  شکست والیبال هشدار بود

سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: زنگ خطر و هشدار برای تیم ملی والیبال ایران به موقع به صدا درآمد تا هیچ حریفی را در هیچ مقطعی دست کم نگیرند. عطایی در مورد دیدارهای تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ایران، کار خود را با 2 پیروزی قاطع مقابل سریلانکا و قطر شروع کرد. البته این دو تیم برای ما تهدید خاصی نبودند. وی در مورد شکست غافلگیر کننده مقابل استرالیا گفت: بعضی از باخت ها، هشدار دهنده هستند. همه چیز برای یک تیم دراین مقطع با یک باخت ازبین نمی رود. خوشبختانه زنگ خطر و هشدار برای تیم ایران به موقع به صدا درآمد .    

قهرمانی تیم فوتبال دختران ایران

تیم فوتبال دختران ایران درسومین دیدارخود با برتری 3 بر 2 برابر ازبکستان قهرمان تورنمنت دختران زیر 15 سال کافا شدند. این مسابقات به میزبانی ازبکستان با حضور تیم های تاجیکستان، ازبکستان، ایران و قرقیزستان برگزار شد ودیروز به پایان رسید.    

مسی در سرزمین ژرمن ها

 فوق ستاره آرژانتینی که به دلیل مصدومیت از بارسلونا دور بود به تمرینات بازگشت.بارسلونا این هفته درآلمان به مصاف دورتموند خواهد رفت و براین اساس مسی کاتالان ها را دراین سفر همراهی خواهد کرد.    

فعالیت 920 زورخانه 

 رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: اکنون 920 زورخانه دراستان های مختلف کشور فعال است. جوهری افزود: ازاین تعداد 45 درصد زورخانه ها توسط بخش خصوصی، 17 درصد توسط نهادها، دستگاه ها و شرکت های دولتی و مابقی توسط ادارات کل ورزش  احداث و به بهره برداری رسیده است.