آرشیو شنبه ۱۶‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۳۵۱۹
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

سرویس بهداشتی که به زباله دانی تبدیل شد! یکی از سرویس های بهداشتی بیرون ایستگاه متروی شهید حقانی، زیرمجموعه شرکت اطلس پارس به زباله دانی تبدیل و موجب انتشار بوی نامطبوع و گلایه مسافران شده است. از مسئولان ذی ربط تقاضای رسیدگی فوری داریم.

مهدی عربعلی

پارکابی! یکی از رانندگان خط بلوار نیکنام - میدان هفتم تیر که اولین سرویس صبح هاست، دو نفر مسافر بغل دستش سوار و خارج از ایستگاه هم توقف می کند. درحالی که پارکابی ممنوع است. تقاضای رسیدگی دارم.

آرش رضایانی

قیمت های کاذب: برخی دلالان قیمت برخی اجناس را به طور کاذب گران می کنند و با این کارشان موجب بدبینی مردم نسبت به مسئولان می شوند!

رامین سقیانی

شرکت مخابرات سلیقه ای: حذف قبوض شرکت برق کاری سلیقه ای و تحمیلی است. از رئیس جمهوری تقاضا داریم برای رفاه سالمندان و بی سوادان جلوی این گونه طرح های سلیقه ای را بگیرند.

علی از تهران

چرا تخریب؟ چرا سنگ قبر یکی از هنرمندان بهشت زهرا(س) تخریب شد؟ از آقای خال، مدیر این مجموعه، تقاضای پیگیری و پاسخ گویی داریم.

فاطمه فرخی پور

مشکلات صنفی: برخی صنف ها با اینکه جواز فعالیت یک شغل را دارند، اما اجناس دیگری هم می فروشند و این مسئله اعتراض بقیه کاسب ها را به همراه دارد. این موضوع باید از سوی اصناف مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد تا حق کاسبانی که مقررات را رعایت می کنند ضایع نشود.

علی فکری

لوازم التحریر: پیشنهاد می شود آموزش وپرورش قبل از بازگشایی مدارس به فکر تامین لوازم التحریر ارزان قیمت برای دانش آموزان باشد.

سیدعلی علوی

ملک فروشی! تحریم های اقتصادی و گرانی کاغذ  موجب شده برخی روزنامه ها برای تامین حقوق کارکنان و تهیه کاغذ در مضیقه باشند و اگر ملکی دارند به فروش برسانند. رئیس جمهوری چرا هیچ حمایتی از روزنامه ها انجام نمی دهد؟