آرشیو سه‌شنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۵۴۸۰
حوادث
۱۹

برای 3 میلیون تومان اسیدپاشی کردم

رضا 54 ساله متاهل و دارای دو فرزند است. عامل اصلی اسیدپاشی است و مدام خودش را نفرین می کند که چرا به خاطر کمی پول فریب زن رمال را خورده و اسیدپاشی کرده است. او در گفت وگو با جام جم به تشریح ماجرا پرداخت که در ادامه می خوانید.

قربانی اسید پاشی را می شناختی؟

مرد وکیل را نمی شناختم. زن رمالی او را می شناخت و او ما را برای این اسیدپاشی اجیر کرد. عکس، اطلاعات کاری و نشانی وکیل را به ما داد. می خواست چهره اش را بسوزانم و جانش را بگیرم.

با زن رمال چطور آشنا شدی؟

چهار سال پیش خواهرم برای خرید نسخه خوشبختی نزد زن رمال به نام آتوسا رفته بود که مرا به وی معرفی کرد و به مدت چهار سال است که به عنوان پیک موتوری برای زن رمال کار می کردم. او نسخه هایی را که برای مشتریانش نوشته بود به من می دادو برای شان می بردم. بابت ارسال هر محموله 30 هزار تومان می گرفتم.

از انگیزه زن رمال با خبربودی؟

ابتدا خبر نداشتم، بعد فهمیدم زنی که مشتری اش بوده بابت کلاهبرداری از او شکایت کرد و آن مرد وکیلش است. اوخواست مرد وکیل را با اسید بسوزانیم و پرونده و گوشی اش را سرقت کنیم. موضوع را با دو دوستم در میان گذاشتم. دختری به نام فتانه و مردی که برای زن رمال کار می کردند، روز حادثه ابتدا به دفتر وکیل رفتند و در را بازگذاشتند و بعد ما وارد شدیم. آنها پرونده را با خود از دفتر وکیل بیرون آوردند.

چقدر پول گرفتی؟

 ساعتی بعداز فرارمان به زن رمال گفتم نقشه اجرا شد. روز بعد او 20 میلیون تومان به حسابم واریز کرد. سه میلیون تومان مال من شد و بقیه را به دیگر همدستانم دادم.