آرشیو پنجشنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۸۶
صفحه آخر (جهان)
۱۲

3 نظامی صهیونیست زن 50 ساله فلسطینی را بی رحمانه کشتند!

نظامیان تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی صبح دیروز یک زن 50 ساله فلسطینی را در شمال قدس اشغالی از نزدیک هدف گلوله های جنگی قرار دادند و به شهادت رساندند.

به گفته شاهدان عینی و بر اساس فیلمی که ماجرا را نشان می دهد، یک زن فلسطینی تنها در حالی که گوشه خیابان و در نزدیکی ایست و بازرسی گذرگاه «قلندیا» ایستاده بود، توسط یکی از سه نظامی حاضر در محل، بدون دلیل و در فاصله یک متری هدف گلوله جنگی قرار می گیرد و روی زمین به پهلو زانو می زند. دقیقا همین لحظه، نظامی بی رحم به زن مجروح نزدیک شده و با کمال خونسردی گلوله های دوم و سوم را هم متوجه او می کند و زن فلسطینی نقش زمین می شود و در محل جان می سپارد.

فیلمی که این ماجرا را روایت می کند، در واقع یک درام کامل است، چون یک طرف داستان، زنی مسن ، بی سلاح و تنها قرار دارد و طرف مقابل وی ، اشغالگرانی درشت هیکل و دیو سیرت حضور دارند که به سلاح های خودکار هم مسلح هستند. همین مسئله، ماجرا را تا حدود زیادی با دیگر جنایات روزانه اسرائیلی ها در حق مردم فلسطین متفاوت می کند و به همین خاطر، از هم اکنون می توان وقوع عملیات انتقام از جانب فلسطینیان را پیش بینی کرد.

جنبش حماس نیز دیروز در واکنش به این جنایت زشت صهیونیست ها و جنایات مشابه، اعلام کرد: این جنایات موجب زبانه کشیدن آتش انتفاضه در اراضی اشغالی، به ویژه در کرانه باختری، خواهد شد.