آرشیو پنجشنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۲۲۲۸۶
ورزشی
۹

بنا: از فردا کارمان برای المپیک شروع می شود

محمد بنا پس از کسب عنوان چهارمی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان گفت: از نتایج حاصله هم می توان راضی بود و هم نه؛ چراکه ما تیم جوانی را به جهانی بردیم.البته انتظارات ما در برخی اوزان از این بچه ها خیلی بیشتر بود. ما سه سهمیه المپیک کسب کردیم که روسیه هم به رغم عنوان قهرمانی در این مسابقات توانست سه سهمیه کسب کند. در واقع در کسب سهمیه ها عملکرد خوبی داشتیم اما باز هم می توانستیم بهتر ظاهر شویم.

وی افزود: اگر امیر قاسمی منجزی هم می توانست برنز بگیرد، تیم ما روی سکو می رفت که متاسفانه اینگونه نشد. ما تازه در ابتدای راه استارت مجدد هستیم و تیم خوبی داریم که می تواند در آینده بسیار بهتر عمل کند. ما از فردای روزی که به تهران بازگردیم دوباره شروع می کنیم تا در فرصتی که تا المپیک داریم کار را به خوبی پیش ببریم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: با کسب این سه مدال برنز، آینده روشنی را برای این تیم و نفراتی که در اردوی تهران هستند، می بینم. ما هنوز کار زیادی داریم و باید در جام جهانی، مسابقات قهرمانی آسیا و دو گزینشی المپیک که فروردین و اردیبهشت سال آینده برگزار می شود به میدان برویم. برای کسب سهمیه المپیک در دو وزن 87 و 97 کیلوگرم شانس زیادی داریم، اما در وزن 67 کیلوگرم کار ما بسیار سخت است که سعی می کنیم با انتخاب درست، این سهمیه را هم کسب کنیم و با تیمی کامل راهی المپیک شویم.