آرشیو یکشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۹۸، شماره ۹۵۹۲
ورزشی
۱۱

گوناگون

مدال جهانی برگردن کریمی

 علیرضا کریمی در دیدار فینال وزن 92 کیلوگرم رقابت های کشتی  قهرمانی جهان که در قزاقستان برگزار شد به مصاف  کاکس آمریکایی رفت. کریمی دراین دیدار با نتیجه 4 بر صفر باخت و به مدال نقره جهان رسید.

 ویلموتس به آزادی می رود

سرمربی تیم ملی فوتبال تماشاگر دربی پایتخت خواهد بود. ویلموتس، سرمربی تیم ملی ایران روز یک شنبه با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از هفته چهارم لیگ برتر را از نزدیک به تماشا خواهد نشست. 

امامی به مدال جهانی رسید

آزادکار وزن 70 کیلوگرم ایران به مدال برنز مسابقات کشتی قهرمانی جهان درقزاقستان دست یافت.یونس امامی برابر نیکولای از بریتانیا قرارگرفت  و با ضربه فنی وی به پیروزی رسید و مدال برنزرا از آن خود کرد.

افسران نادو در شهرآورد

 رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با مواد نیروزا دوپینگ از حضور افسران نادو در شهرآورد 90 درورزشگاه آزادی  خبر داد.نوروزی اظهار داشت: این افسران امروز در دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به ورزشگاه آزادی می روند و به طور تصادفی از بازیکنان نمونه گیری می کنند.

شارژ مالی سرخپوشان

بازیکنان تیم پرسپولیس برای آنکه با انگیزه بیشتری دردربی حاضر شوند از سوی باشگاه شارژ مالی شدند. انصاری فرد با تامین قسط اول قراردادهای بازیکنان  قصد دارد تا بازیکنان تیمش با انگیزه بالایی به مصاف استقلال بروند.

 راهیابی یزدانی به فینال

 آزادکار وزن 86 کیلو ایران با اقتدار به فینال مسابقات قهرمانی جهان راه یافت.حسن یزدانی در مرحله نیمه نهایی برابر امین ازسن مارینو قرارگرفت و درکمتر از2 دقیقه با حساب 11 بر صفر به پیروزی رسید وراهی فینال شد.

  مدال برنز به ژاپن رسید

 دیداررده بندی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا  بین تیم های ژاپن و  کره جنوبی برگزار شد. دراین مسابقه ژاپنی ها موفق شدند با نتیجه 3 بر یک  کره جنوبی را شکست داده و عنوان سوم را به خود اختصاص دهند.

شکست ملوان، توقف فجر

تیم فوتبال فجرسپاسی که صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول است در دیداری خانگی برابر آرمان گهر متوقف شد تا این موقعیت را ازدست بدهد. هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته با برگزاری 9 دیدار برگزار شد که در مهم ترین آنها مس  موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد ملوان بگذرد.