آرشیو سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸، شماره ۷۱۸۲
ورزشی
۱۵
کنفرانس خبری

ویلموتس: می خواهیم تاریخ را عوض کنیم

مارک ویلموتس درنشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین گفت:«ما 2 بازی داشتیم و 6 امتیاز کسب کردیم. هدف مان برنده شدن در بازی سوم است. البته فیلم بازی های بحرین را دیده ایم و می دانیم حریف سرسختی است.» سرمربی بلژیکی تیم ملی در ادامه تاکید کرد: «برد 14 بر صفر مقابل کامبوج تمام شد و باید آن بازی را فراموش کنیم. واقعیت این است که بحرین سخت به حریف موقعیت می دهد. این تیم یک دفاع قوی دارد و با کامبوج متفاوت است. من هرگز بحرین را تیم ساده ای نمی دانم.» ویلموتس در پاسخ به سوال خبرنگار بحرینی مبنی بر اینکه ایران تاکنون در خارج از خانه بحرین را نبرده و ارزیابی اش از این مسابقه چیست؟ گفت:«آمده ایم تاریخ را عوض کنیم. قطعا با تمرکز بالا به مصاف حریف می رویم و این بازیکنان هستند که تاریخ سازی می کنند. سعی می کنیم بیش ترین امتیاز را کسب کنیم و در گروه تیم نخست شویم. ما هم اکنون ابتدای مسیر انتخابی جام جهانی هستیم. فلسفه مان کسب حداکثر امتیازات ممکن است . هدف اولیه من تغییر فلسفه تیم جهت ارائه بازی تهاجمی با صعود به جام جهانی و جام ملت ها خواهد بود.»

طارمی: اینجا آمده ایم که نتایج خوب مان را ادامه دهیم

مهدی طارمی در نشست خبری گفت:«بحرین تیم خوبی است و آنالیزها نشان می دهد حریف سختی داریم. البته با تمام احترامی که به حریفان می گذاریم، ما هم یک تیم جوان و خوب هستیم و بازیکنانی داریم که در جام جهانی هم بازی کرده اند. به اینجا آمده ایم که نتایج خوب مان را ادامه دهیم. خوشحالم که یک تیم جوان و باتجربه داریم و این موضوع نقطه ارزشمند و امتیاز بزرگی برای ماست. سبک بازی ما تهاجمی تر شده و این را در بازی های قبل نشان دادیم.»

سوسا: ایران بهترین تیم آسیاست

هلیو سوسا، سرمربی بحرین در نشست خبری گفت:«ایران تیم قدرتمندی است و بهترین تیم قاره آسیاست. قراراست مقابل تیمی بازی کنیم که تیم 23 جهان است. با تمام قوا در داخل زمین می جنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمام بازیکنان برای دیدار با ایران آماده هستند. البته اسماعیل عبدالطیف یکی از بهترین بازیکنان ما حضور ندارد.»