آرشیو سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۱۲
ورزشی
۱۱

گوناگون

قهرمان المپیک، شروع به تمرین کرد

قهرمانی وزنه برداری جهان والمپیک که دوران مصدومیتش را پشت سر گذاشته است، تمرین جدی و سنگین با وزنه را آغاز کرد.سهراب مرادی باید به زودی برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات گزینشی سوئیس به روی تخته برود.    

 والیبال باز هم مغلوب شد

تیم ملی والیبال ایران دردهمین دیدار خود در جام جهانی والیبال در حالی که 2 ست از ایتالیا پیش بود، در نهایت این مسابقه را واگذار کرد.تیم ملی کشورمان در آخرین روز رقابت ها امروز مقابل لهستان صف آرایی خواهد کرد.    

 هوادار آلمانی: فقط فوتبال ایران را می بینم

 هوادار آلمانی تیم ملی فوتبال ایران که برای تماشای دیدار این تیم برابر کامبوج در ورزشگاه آزادی حضور داشت، گفت: آلمانی هستم و ایران عشق من است. وی زبان فارسی را یکی از زیباترین زبان ها توصیف کرد وگفت: برای همین ایران را انتخاب کردم زیرا زبان آلمانی سخت تراست و سه سال است که درایران هستم اما زبان فارسی را درآلمان یاد گرفتم. این تماشاچی که به همراه فرزند خود به ورزشگاه رفته بود، تاکید کرد که درآلمان طرفدار تیم خاصی نیست و فقط دیدارهای تیم ملی ایران را دنبال می کند.     

 بازگشت مدافع سرخ پوشان

مصدومیت شجاع خلیل زاده  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس رفع شد واوازامروز در تمرینات گروهی حاضر می شود. تا هرچه سریع تر به شرایط بازی برگردد.    

 برزیل فاتح جام جهانی

 چهاردهمین دوره مسابقات جام جهانی والیبال  با حضور 12 تیم آغاز شد. دردهمین روز رقابت ها و یک روز مانده به پایان مسابقات تیم ملی والیبال برزیل با نتیجه 3 بریک ژاپن را شکست داد و برای سومین بارعنوان قهرمانی را کسب کرد.     

 معروف: سرو قامتان خسته اند

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: مقابل ایتالیا خوش شانس نبودیم اما مهم این است که تلاش می کنیم. سعید معروف گفت: تمام کسانی که این مسابقه را دیدند از تماشای آن لذت بردند، چراکه هر دو تیم برای کسب هر امتیاز می جنگیدند. ایتالیا در ست دوم شانس پیروزی داشت واین فرصت را ازدست داد.وی ادامه داد: در ست سوم ما این شانس را داشتیم که برنده شده و بازی را تمام کنیم، اما این اتفاق رخ نداد. پس از آن ایتالیایی ها سرویس های خوبی زدند و در دریافت هم بهتر ظاهر شدند.پاسور تیم ملی  خاطرنشان کرد:  ما خیلی خسته هستیم و از طرفی بازیکنان زیادی هم روی نیمکت نداریم که به تیم کمک کنند.