آرشیو سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۴
زندگی
۱۳

حق با شماست

# چادر _واردات

طاهری از تهران:  قیمت یک قواره چادر مشکی با کیفیت معمولی بیش از 600 هزار تومان است، چرا کشوری که بیشترین مصرف چادر را دارد باید از چین چادر وارد کند و خط تولید کارخانه های داخلی خوابیده باشد؟

# بسته_اینترنت

مهران از مشهد: بسته های اینترنت اپراتورهای همراه علاوه بر گرانی، به علت نرخ بالای آن در محاسبه حجم اینترنت خیلی زود به اتمام می رسند و این اپراتورها بدون نظارت جیب مردم را خالی می کنند.

# چمن_پارک_فجر

خشکار از تهران: زمین چمن مصنوعی پارک فجر در منطقه 15 افسریه، خراب و از بین رفته است طوری که به هیچ عنوان قابل استفاده نیست، متاسفانه تاکنون اقدامی بابت تعویض و نوسازی آن انجام نشده است.

# دارو_کمبود

ویسی از اهواز: داروهای کلومیپرامین و بوپروپیون که برای بیماران اعصاب و روان تجویز می شود در بازار یافت نمی شود یا به قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد.

# بانک_رمز

حاتمی از تهران:  برخی بانک ها برای خدمات و راه اندازی رمز یکبار مصرف کارت های بانکی مبلغ 33 هزار تومان برای یک سال دریافت می کنند. به نظر می رسد دیواری کوتاه تر از جیب مردم وجود ندارد.

جوابیه

در پی درج پیامی در 3 مهر 1398 با عنوان «شهرداری-آسفالت» سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه 5 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: اکیپ نگهداشت ناحیه 7 به طور مستمر در حال لکه گیری و اصلاح نقاط دارای معضل است و تاکنون به میزان 180 تن آسفالت در محله مورد نظر (محله جنت آباد) برای بهبود کیفیت آسفالت و رفع نواقص پخش شده است. لازم به یادآوری است که شهرداری منطقه 5 از طریق مسیرهای ارتباطی 137 و 1888به صورت شبانه روزی آماده شنیدن نظرات و مشکلات شهروندان است.