آرشیو سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۴
حوادث
۱۹

سرقت، همراه خواب عمیق

زوج سارق در پوشش نظافتچی، زنان را بیهوش کرده و از خانه شان سرقت می کردند.

به گزارش خبرنگار جام جم، رسیدگی به این پرونده با شکایت زوج جوانی در کلانتری شهرزیبا در دستور کار پلیس قرار گرفت. مرد شاکی به ماموران گفت: برای نظافت خانه با یک شرکت خدماتی تماس گرفتیم و زنی برای نظافت به خانه مان آمد. وقتی از محل کارم به خانه آمدم، با پیکر بیهوش همسرم رو به رو شدم. وسایل خانه نیز به هم ریخته بود. سریع همسرم را به بیمارستان رساندم که بعد از 48 ساعت به هوش آمد. متوجه شدم زن نظافتچی، او را بیهوش کرده و حدود 70 میلیون تومان از خانه مان سرقت کرده است.

پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند و راهی محل شرکت شده و متوجه صوری بودن شرکت خدماتی شدند. بررسی های پلیس ادامه داشت تا این که مردی در تماس با شاکی اعلام کرد، صاحب مغازه فروش تلفن همراه است و امروز مردی برای فروش یک گوشی دست دوم به آنجا آمده که با بررسی گوشی با شماره و اطلاعات آن روبه رو شده و احتمال می دهد این گوشی سرقتی باشد. بنابراین با شماره های آن تماس گرفته تا از موضوع مطمئن شود.

مالباخته موضوع را به پلیس اطلاع داد و ماموران راهی مغازه شده و دریافتند فروشنده گوشی قرار است یک ساعت دیگر برای گرفتن نیمی از پول به آنجا بیاید. به همین دلیل در آنجا کمین کرده و فروشنده گوشی را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و گفت: با همسرم تصمیم به سرقت در پوشش شرکت خدماتی گرفتیم. همسرم به عنوان نظافتچی به خانه زنان می رفت و بعد از بیهوش شدن آنها سرقت می کردیم.

رئیس کلانتری 133 شهر زیبا در این باره گفت: با اعتراف متهم، تحقیقات برای دستگیری همسرش ادامه دارد.