آرشیو سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۴
حوادث
۱۹

خودکشی پس از انتقام آتشین از شاخ اینستاگرام

پسر 39 ساله در جریان انتقامگیری از دختری که شاخ اینستاگرامی بود، خودروی او را به آتش کشید و هنگامی که پلیس را در تعقیب خود دید، از روی پل خودکشی کرد.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، شامگاه یازدهم مهر امسال، آتش گرفتن یک دستگاه خودروی جک در یکی از محله های شرق تهران به پلیس گزارش شد. زمانی که ماموران در آنجا حاضر شدند، مشاهده کردند آتش نشانان درحال خاموش کردن شعله های آتش هستند. مالک خودرو زن جوانی بود که مدعی شد مردی که خواستگارش بوده خودرویش را آتش زده و با سوار شدن به خودروی پژو پرشیایی فرارکرده است. تحقیقات در منطقه برای دستگیری راننده آغاز شد تا این که ماموران دریافتند، راننده فراری با یک دستگاه ال 90 هم تصادف کرده و از صحنه تصادف گریخته است.سرانجام رد مرد آتش افروز را به دست آوردند و وی را تعقیب کرده و روی یک پل روگذر، خودروی متهم فراری را متوقف کردند. بعداز اخطار ازاو خواستند تسلیم شود اما او خودرو را جا گذاشت و فرار کرد و در اقدامی عجیب خود را به پایین پرت کرد و به زندگی اش پایان داد.

او مدارک هویتی همراه نداشت که نام و نشانی خانواده اش پیدا شود. بنابراین ماموران با بررسی شماره پلاک خودروی توقیفی از متهم فوت شده نام مالک آن را به دست آوردند. همزمان با احضار این فرد به پلیس آگاهی و تحقیقات از وی، معلوم شد او خودرو را برای ساعاتی به برادرش امانت داده و از او خبری ندارد. او با مشاهده جسد، برادرش را شناسایی کرد.

ماموران برای کشف انگیزه آتش افروزی و خودکشی، به تحقیق از مالک خودروی جک پرداختند که معلوم شد او یک شاخ اینستاگرامی بوده که در صفحه او که افراد بسیاری آن را دنبال می کردند در زمینه کارهای مدل فعالیت داشته است وهمین باعث شده اغلب افراد کارهای تبلیغاتشان رابه این دختر بدهند. پسرفوت شده نیز که دنبال کننده او بوده، آگهی های پوشاک را به این دختر داده و حتی مبلغی برای تبلیغات داده بود. در ادامه این دختر از انتشار آگهی در صفحه اش خودداری کرده و همین باعث شده پسر جوان برای انتقام خودروی او را به آتش بکشد.

تحقیقات پلیسی درباره دیگر ابعاد این پرونده در پلیس آگاهی ادامه دارد .