آرشیو سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۴
ورزش
۴

ویلموتس: تاریخ را عوض می کنیم

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی در کنفرانس بازی امشب حرف های جالبی زد:

 دو بازی داشتیم و 6 امتیاز کسب کردیم. هدف ما برنده شدن در بازی سوم است. بحرین حریف سرسختی است و ما فیلم بازی های این تیم را دیده ایم. بحرین سخت به حریف فرصت می دهد با این وجود سعی می کنیم برنده بازی باشیم.

 تکرار نتایج قبلی؟ فراموش کنید. برد 14 بر صفر تمام شده است. باید آن بازی را فراموش کنیم. واقعیت این است که بحرین سخت به حریف موقعیت می دهد. باید با صبر زیاد و بالا مقابل این تیم بازی کرد.

 بحرین یک دفاع قوی دارد و با کامبوج متفاوت است. این بازی با مسابقه قبلی ما تفاوت فراوانی دارد. اگر بازیکنان ما تصور کنند حریف آسانی در پیش دارند با مشکل روبه رو می شوند. من بحرین را اصلا حریف آسانی نمی بینم.

 شما خبرنگاران می گویید 18 سال است ایران در بحرین نتوانسته این تیم را شکست دهد. باید به حریف احترام بگذاریم، ولی آمده ایم تاریخ را برعکس کنیم. قطعا با تمرکز بالا به مصاف حریف می رویم و این بازیکنان هستند که تاریخ سازی می کنند. ما آمده ایم که تاریخ را تغییر دهیم.

 اکنون 6 امتیاز داریم؛ اما نمی توان پیش بینی کرد که چند امتیاز دیگر می گیریم. من نگاهم بازی به بازی است. سعی می کنیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم و در گروه تیم نخست شویم. فلسفه ما کسب حداکثر امتیازات ممکن است. هدف اولیه من تغییر فلسفه تیم جهت ارائه بازی تهاجمی با صعود به جام جهانی و جام ملت ها خواهد بود.