آرشیو پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۱۴
ورزشی
۱۱

علی نژاد: ووشوکاران به سکوی جهانی می اندیشند

 رئیس فدراسیون ووشو گفت: با توجه به برگزاری مسابقات جهانی درچین تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته سخت است، اما به دنبال حضورروی سکوی جهانی هستیم. علی نژاد درباره شرایط ملی پوشان ووشو اظهار داشت: نزدیک سه ماه و نیم است که ملی پوشان دراردو حضوردارند و از مراحل سخت آماده سازی عبور کردند تا بتوانند به عنوان نفرات اعزامی انتخاب شوند. امسال اولین سالی است که هر چهار سرمربی تیم های ملی، ایرانی هستند واین تفاوت عمده تیم ما با دوره گذشته است. وی گفت: ناامید نیستیم و به قهرمانی امیدواریم. بچه ها عزم انجام این کاررا دارند، اما مسابقه همیشه دو جنبه دارد و همیشه برد مطلق نیست. با شرایط و واقعیت ها موجود صحبت می کنیم، اما هیچ چیزی دوراز دسترس نیست .

 علی نژاد افزود: دراین دوره چین میزبان است و102 کشورو قریب به 700 ورزشکاردرمسابقات شرکت خواهند کرد. مسابقات جهانی این دوره بزرگ ترین مسابقات جهانی تاریخ رشته ووشو خواهد بود. پیش ازاین هیچ گاه این تعداد کشور درمسابقات نداشتیم. این موضوع کاررا سخت می کند و نشان می دهد کشورها درحال سرمایه گذاری در ووشو هستند.

رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد:  هدف ما حتما حضورروی سکوست. این سکو اول تا سوم است و نمی گویم دوم تا سوم و این نشان می دهد که هنوزامید داریم که شرایط قهرمانی برای ما تکرارشود.