آرشیو پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۱۴
ورزشی
۱۱

گوناگون

 جلالی با گل گهر می آید

سرمربی پیشین تیم فوتبال نساجی به عنوان جانشین و بگوویچ در تیم گل گهر انتخاب شد.پس از بررسی گزینه های مختلف در نهایت مجید جلالی از سوی مسئولان باشگاه به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.    

 شجاعی پارالمپیکی شد

 درادامه مسابقات پاراتیراندازی قهرمانی جهان که دراسترالیا جریان دارد، رقیه شجاعی درمسابقات فینال در جایگاه پنجم جهان قرارگرفت و با کسب سهمیه بازی های پارالمپیک به کار خود پایان داد.    

پیروانی به پرسپولیس آمد

 انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، ضمن تقدیر از زحمات محسن خلیلی به عنوان مدیر تیم طی حکمی، افشین پیروانی را به عنوان مدیر تیم پرسپولیس منصوب کرد.    

منچستر به دنبال آلگری

یک منبع ایتالیایی ازجدی شدن مذاکرات سرمربی سابق یوونتوس با منچستریونایتد خبر داد.آلگری درپایان فصل گذشته به همکاری اش با یوونتوس پایان داد و درحال حاضر بیکار است.     

 شکایت لژیونرها از استقلال

چهار بازیکن خارجی پیشین تیم استقلال از این باشگاه به فیفا شکایت کرده اند. جپاروف، بویان ، پادوانی و جانواریو چهار بازیکنی هستند که نامه شکایت شان ازاستقلال به فیفا به باشگاه رسیده است.    

 کفش طلا به مسی رسید

 مسی کفش طلای اروپا را دریافت کرد. مهاجم بارسلونا درفصلی که گذشت توانست 36 گل به ثمر برساند و با کسب 72 امتیازبرای ششمین باربرنده این جایزه شود.     

مربیان کشتی حکم گرفتند

محمد بنا و غلامرضا محمدی از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی حکم سرمربیگری تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان را دریافت کردند.    

سیفی:  به طلای پنجم فکر می کنم

کاپیتان تیم ملی ووشو گفت: خیلی علاقه مندم در وزن من نماینده چین حضور داشته باشد و با شکست او در مهد ووشوی جهان، مدال طلای پنجم جهان را کسب کنم. سیفی گفت: چهار طلا و یک نقره از 5 دوره رقابت های جهانی کسب کرده ام و امیدوارم بتوانم در ششمین دوره، طلای پنجم خود را کسب کنم.     

پارسی مدال برنز گرفت

پرونده بوکسورهای نوجوان ایران با کسب یک مدال برنز در رقابت های قهرمانی آسیا بسته شد.محمد پارسی مقابل یعقوبوف از تاجیکستان قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.