آرشیو یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۰۷
حوادث
۱۹

حکم اعدام برای آزارگر دختر خردسال

مردی که دختر خردسالی را در شیراز مورد آزار و اذیت قرار داده بود به اعدام در ملاعام محکوم شد.

 به گزارش خبرنگار جام جم، حجت الاسلام و المسلمین کاظم موسوی گفت: این پرونده در وقت فوق العاده مورد رسیدگی قرار گرفت. متهم 25 ساله دختر چهار ساله ای را از  بیمارستان نمازی ربوده و وی را مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از طی مراحل قانونی و برگزاری جلسه رسیدگی مطابق رای صادره از شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس متهم پرونده به اعدام در ملاعام و در محل ارتکاب جرم محکوم شد.

 وی افزود: متهم این پرونده به لحاظ آدم ربایی به 15 سال حبس و همچنین از حیث جنبه عمومی بزه ایجاد مزاحمت برای بانوان نیز به یک سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شد. رای صادره قابلیت فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

بر اساس این گزارش، مرد آزارگر مرداد امسال در محوطه بیمارستانی در شیراز متوجه دختر بچه ای شد که خانواده اش در اطراف او نبودند. او سپس با فریب دختر بچه او را ربود و به بیمارستان دیگری برد و در سرویس بهداشتی بیمارستان او را مورد آزار و اذیت قرار داد.

پس از شکایت خانواده دختربچه چهارساله و با یافتن او در سرویس بهداشتی، موضوع به پلیس گزارش شد و تیمی از ماموران تحقیقات را آغاز کرده و با بررسی دوربین های مداربسته متهم را شناسایی کردند.براساس فیلم های دوربین های مداربسته بیمارستان ها ابتدا پسر جوانی دختر چهار ساله را فریب داده و از بیمارستان خارج و او رابه سمت سرویس بهداشتی بیمارستان نمازی شیراز برده بود.

کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس با دستور دادستان شیراز دستگیری پسر آزارگر را در دستور  کار خود قرار داده و خانه او را در حوالی محل حادثه شناسایی و دستگیرش کردند.