آرشیو دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸، شماره ۴۴۹۳
صفحه آخر
۱۶

نشست روز

گفت وگویی درباره متافیزیک زمان

کتاب «گفت وگویی درباره متافیزیک زمان» نوشته برادلی داودن با ترجمه حسن امیری آرا به تازگی از سوی نشر کرگدن منتشر شده است. این کتاب در قالب گفت وگوهای خیالی می کوشد بخشی از مهم ترین مسائل فلسفی و متافیزیکی مرتبط با مفهوم «زمان» را تشریح و خواننده را از برخی تلاش های فلاسفه و دانشمندان متقدم و متاخر برای حل این مساله آگاه کند.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه شنبه سی ام مهر ساعت 16:30 به نقد و بررسی کتاب «گفت وگویی درباره متافیزیک زمان» اختصاص دارد که با حضور دکتر حامد بیکران بهشت، دکتر ابوتراب یغمایی و دکتر حسن امیری آرا در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می شود.

بزرگداشت استاد ضیاء موحد

بزرگداشت مقام علمی ضیاء موحد گروه فلسفه خانه اندیشمندان علوم انسانی با همکاری موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و جشنواره بین المللی فارابی، به مناسبت روز جهانی فلسفه برگزار می شود.

این مراسم با حضور غلامرضا اعوانی، شهرام پازوکی، غلامرضا ذکیانی، اسدالله فلاحی، حسین معصومی همدانی، مهدی مظفری ساوجی و محسن ملکی برگزار می شود.

بزرگداشت مقام علمی ضیاء موحد، دوشنبه 20 آبان از ساعت 16 در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان نجات اللهی، نبش خیابان ورشو برگزار می شود.