آرشیو چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۱۴
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

به عنوان یک زائر اربعین امام حسین(ع) و کسی که در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در عراق شرکت کرده از حرکت زیبا و ارزشی بازیکن تیم پرسپولیس که لزوم اطاعت از رهبری را برای نجات کشور یادآوری کرد تشکر می کنم.

2812—0911

درود خداوند بر گل زن تیم پرسپولیس که حرف دل همه دلسوزان و مردم ولایتمدار و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را زد. شیر مادرش حلالش باشد. امیدوارم کسانی که نگاهشان به بیرون از کشور است به خود آیند و بدانند که گره حل مشکلات با عمل به توصیه های امام خامنه ای (مدظله العالی) و نگاه به داخل باز می شود.

7201—-0918و 3949—0912و 2842—0910

بعد از احساس عزت و کرامتی که از سیل عاشقان اربعین به بنده دست داد، حرکت زیبای بازیکن تیم پرسپولیس این احساس را تکمیل کرد، از آقای مهدی ترابی به خاطر درک دقیق و صحیحش از موضوع ولایت درس های بزرگی می توان گرفت.

3546—021

یادداشت اخیر مدیرمسئول محترم روزنامه خطاب به آقای رئیس جمهور با عنوان «نیم متر پارچه سفید کافی است» مطلب بسیار ارزشمندی است به ویژه سندی که ایشان از وجود حرکت خزنده در زمان جنگ برای سازش با دشمن بعثی ارائه کرد و ثابت کرد چه کسانی در گذشته پشت رزمندگان اسلام را خالی کرده و برخلاف نهی صریح حضرت امام خمینی(ره) قدم برمی داشتند.

0049—0911

آقای روحانی! سرمقاله روزنامه کیهان با تیتر نیم متر پارچه سفید هم کافی است آن قدر روشن و شفاف نوشته شده بود که دیگر جای هیچ نقد یا پاسخی را برای دولت شما باقی نگذاشت. امیدوارم به مسیر سعادت آفرینی که 40 سال است انقلاب اسلامی در آن حرکت می کند برگردید.

2532—-021

مردم از عملکرد دولت گلایه دارند و خواهان پیگیری مطالبات شان از دولت هستند اما آقای روحانی حرف از رفراندوم برای مذاکره با آمریکا را می زند! چرا نمی خواهند بفهمند که مشکل مردم به خاطر کج فهمی خودشان بوده است؟

3297—-013

مطرح شدن موضوع همه پرسی در مورد مذاکره با آمریکا از سوی رئیس جمهور برای این است که مطالبات واقعی مردم از دولت به فراموشی سپرده شود و در اولویت های جامعه جابه جایی صورت بگیرد.

3107—0902

سخنان پر از حاشیه رئیس جمهور پس از 600  روز در مصاحبه مطبوعاتی به دلیل نداشتن کارنامه قابل قبول بود. حوادث طبیعی را پیش بینی نمی کردیم، خروج ترامپ را فکر نمی کردیم، تحریم های بی سابقه را پیش بینی نمی کردیم تصور نمی کردیم در منطقه یک عده ای تا این حد دنبال شرارت باشند و... با این همه تسلط بر مسائل کشور، به دنبال حل مشکلات از طریق مذاکره و رفراندوم هم هستند. این از هیچ فرد عاقلی پذیرفتنی نیست چه رسد به مدیر ارشد اجرایی! ظاهرا فقط یک چیز را پیش بینی کرده اند و آن تسلیم و خلع سلاح کشور است.

بیگ زاده

امضای آمریکا پای توافق هسته ای بی اعتبارترین امضا بود. چطور عده ای اصرار دارند که با آمریکا پای میز مذاکره جدیدی بنشینند که قرار است آمریکایی ها برای صنایع موشکی کشورمان تصمیم بگیرند؟!

8397—0912

می خواهند توطئه تسلیم در برابر خواسته آمریکا را به اسم تعامل با دنیا در افکار عمومی مطرح و ترویج بکنند. بنویسید با فتنه هایی که پشت سر گذاشته ایم این سیاست نخ نما شده و راه به جایی نخواهد برد.

0291—0918

رئیس جمهور گفتند نتیجه برجام را حقوقدان و سیاستمدار می فهمد! از ایشان سوال می کنم آیا این مردم را که به شما رای دادند فاقد شعور تلقی می کنید! واقعا باید تاسف خورد از این نحو تعامل با مردم و صاحبان اصلی انقلاب.

7415—0918

متاسفانه در آستانه هر انتخاباتی یک جناح سیاسی خاص به جای پرداختن به مسائل اصلی و تلاش برای اصلاح امور و به علت نداشتن کارنامه قابل قبول راهی جز ایجاد اختلاف و زیر سوال بردن نهادهای قانونی کشور از جمله شورای محترم نگهبان برای خود تصور نمی کند. ای کاش به جای این حاشیه سازی های بی نتیجه کمی به فکر اصلاح خویش بودند.

1648—0915

درست در زمانی که آمریکا در تمام صحنه ها شکست خورده و ترامپ در آستانه استیضاح قرار گرفته و حیثیت ابرقدرتی آمریکا از بین رفته آقای روحانی صحبت از رفراندوم برای مذاکره یا بهتر بگویم تسلیم می کند.

9401—0918

اقدام انقلابی دادسرای ارشاد تهران در برخورد قانونی با کشف حجاب یک بازیگر و احضار او به دادگاه باید برای دیگر ضابطان قضایی و نیروی انتظامی در امر برخورد با جرم مشهود به یک الگو تبدیل بشود.

6158—0936

هر دو اپراتور داخلی برای زائرین اربعین که تماس به داخل کشور داشتند حتی اگر تماس برقرار نمی شد مبلغ دقیقه ای 2 هزار و 100 تومان محاسبه می کردند. امیدوارم مسئولین در وزارت ارتباطات و اپراتورها به جای جوابیه دادن به این تخلف بزرگ در حق زائران رسیدگی کنند.

1862—0936

قطار رجا کرمانشاه- تهران ساعت ده و ده دقیقه جمعه 98/7/26 علاوه بر توقف های مکرر و طولانی، متاسفانه سرویس های بهداشتی نامرتبی هم داشت که باعث آزار و ناراحتی زوار اربعین شده بود. از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.

6858—0919

در مسیر 10 کیلومتری خرمشهر تا مرز شلمچه به گفته مسئولان 450 موکب برپا شده بود ولی در مسیر 110 کیلومتری اهواز به خرمشهر هیچ موکبی نبود. بهتر بود که تعدادی موکب در این مسیر هم درنظر گرفته می شد تا از ازدحام جمعیت در موکب های مسیر بعدی کاسته شود.

مصطفی طاهری

با حذف قبض تلفن های ثابت و همراه اول علی رغم پرداخت بدهی قبلی مجددا مبلغ پرداختی قبلی در پیامک جدید با هزینه ماه جاری ارسال می شود، چرا؟ سه بار به شرکت مخابرات رفت و آمد داشتم، پرینت ریز مکالمات را گرفتم ولی بازهم مشکل حل نشد. مدیرانی که دست به ابتکارات جدید می زنند و به فکر صرفه جویی هستند در مشکلات مردم نیز صرفه جویی کنند و آنها را به رفت و آمد بی جهت و خسته شدن وادار نکنند.

8185—-021

روستای الوار در خوزستان تنها یک مدرسه دارد با نام دبستان تختی و با 15 دانش آموز که در 6 پایه تحصیلی درس می خوانند و یک معلم که طبعا توانایی تدریس به این تعداد دانش آموز پایه های مختلف تحصیلی را ندارد. از مسئولین آموزش و پرورش درخواست رسیدگی دارم.

3209—099

تعداد زیادی دکه اغذیه فروشی در خیابان باب همایون فعالیت می کنند که آب ناشی از شستشوی آنان به کانال خیابان باب همایون سرازیر می شود. این شیرابه ها باعث افزایش موش ها و بوی بد در پایین دست خیابان شده است و تا به حال شکایت کسبه از این اوضاع بد بهداشتی بی نتیجه بوده است.

2260—0922

با حذف قبوض کاغذی برق مبالغ زیادی به عنوان پول برق مصرفی اعلام می شود که برای ما مشترکین قانع کننده نیست. از دیوان عدالت اداری تقاضای رسیدگی به این تخلفات را داریم.

9789—0915

آیا من دارای بیماری خاص با حقوق بازنشستگی همسرم چگونه برای تهیه داروی(لی پی رل 10 میلی) قادرم چند میلیون هزینه کنم؟ چرا این دارو توسط بیمارستان ها به بیماران ارائه نمی شود و باید کل داروخانه ها و تک نسخه ای ها را زیر و رو کنیم و با پاسخ نداریم مواجه شویم؟ هر ماه هم که قادر به گرفتن وام و پرداخت اقساط آن نیستیم. وزیر محترم! لطفا مشکل دارویی بیماران خاص را مرتفع نمایید.

آخوندی- پاکدشت

 پاسخ شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران(مترو)

«در پاسخ  به مطلب مندرج در روزنامه، چهارشنبه مورخ 1398/7/24 با مضمون: درخواست از پلیس مستقر در ایستگاه های مترو، ضمن تشکر از این مسافر گرامی و همچنین سپاس از آن روزنامه وزین به خاطر انعکاس دیدگاه ها و نقطه نظرات خوانندگان گرامی و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به شهروندان و مسافران محترم مترو، به اطلاع می رساند رعایت حجاب در همه امکان عمومی از جمله ایستگاه ها و قطارهای متروی تهران و حومه الزامی است و در صورت مشاهده دست فروشان بی حجاب، پلیس مترو و پرسنل مستقر در ایستگاه های خطوط ضمن تذکر لازم به وظیفه خود عمل خواهند نمود.»