آرشیو چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۱۰
حوادث
۱۹

درگیری مرگبار در زندان فشافویه

کری خوانی دو زندانی در اندرزگاه سه زندان فشافویه منجر به قتل یکی از آنها شد.

 به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، عصر 27مهر امسال یکی از مسوولان زندان فشافویه وقوع درگیری مرگباری در واحد 4 اندرزگاه 3 بین دو زندانی را که منجر به مرگ یکی از آنها شده بود را به رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش داد. با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع این جنایت در زندان حاضر شدند. آنها در جریان تحقیقات اولیه متوجه شدند، قاتل یک زندانی 30 ساله است که از یک ماه پیش به اتهام سرقت به عنف به زندان منتقل شده بود.

مقتول هم زندانی 35 ساله ای بود که از چهار ماه پیش به اتهام تهیه وسایل ارتکاب جرم بازداشت و به زندان منتقل شده بود. در ادامه تحقیقات پلیسی معلوم شد که این دو نفر مدتی بود به بهانه های مختلف درگیری داشته اند و برای هم کری خوانی می کردند تا این که بعدازظهرروزجنایت هم دوباره با هم دعوایشان شده و برای هم کری خانی کرده اند. همزمان با شدت گرفتن این درگیری هردو که چاقوی دست ساز تهیه کرده بودند به جان یکدیگر افتادند ومقتول ابتدا با دو ضربه عامل جنایت را از ناحیه دست مجروح کرد. در ادامه زندانی30 ساله با چاقوی دست سازش به مقابله با آن زندانی پرداخت و او را با اصابت ضربه های چاقو از پای درآورد.

پرونده قضایی در این باره تشکیل شد و زندانی متهم به قتل بازداشت و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.