آرشیو سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۲
ورزش
۱۷

دلیل عدم دعوت از اشکان دژاگه به تیم ملی مشخص شد

ترس از مصدومیت دوباره

اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از سرشناس ترین غایبان اردوی اخیر تیم ملی است. او برای دیدار مقابل عراق از مرحله مقدماتی جام جهانی حتی به اردو دعوت هم نشد.

هافبک تیم تراکتور که طی چهار هفته گذشته لیگ نتوانسته بود در دقیقه زیادی برای تیمش به میدان برود، این کمپ تیم ملی را نیز از دست داد.

در مورد ماجرای خط خوردن اشکان از اردوی فعلی مسائل زیادی مطرح می شود، اما شنیدیم کادرفنی تیم ملی به یک دلیل بسیار مهم و منطقی از دعوت دوباره اشکان سر باز زدند. آنها نگران این بودند که نکند اشکان دوباره به تیم ملی برگردد، اما دچار مصدومیت طولانی مدت شود.

 این بازیکن درست قبل از دیدار مقابل کامبوج و هنگامی که بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی جهت گرم کردن بدن ها، وارد زمین چمن ورزشگاه آزادی شده بودند، از ناحیه کشاله ران دچار آسیب دیدگی شد و همین موضوع اجازه نداد در ترکیب بماند. همان زمان محمد محبی جای اشکان بازی کرد و اتفاقا عملکرد خوبی هم داشت. اشکان برای مداوای خود به جای تبریز، راهی آلمان شد و با همکاری یک کلینیک تخصصی در امر ورزشکاران حرفه ای، توانست مدت زمان دوری خود از میادین را به کوتاه ترین حد برساند.

با این حال او سه هفته از بازی ها را از دست داد و نتوانست تراکتور را مقابل نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان و استقلال همراهی کند. برای دیدار مقابل سپاهان نیز در دقایق بسیار کمی به میدان رفت و البته تاثیر گذاری همیشگی را هم نداشت. تنها دلیل خط خوردن اشکان با وجود بازگشت به دوران بهبود، ترس از مصدومیت دوباره در کمپ تیم ملی بود و به همین علت او باید تا بازی های بعدی تیم ملی طی ماه های آینده پشت خط بماند.