آرشیو پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۲۹
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

علی فتاحی، دبیر برگزاری مجمع انتخابات والیبال در واکنش به احتمال لغو برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: هنوز ابلاغی نشده است، هر ابلاغی که شود آن را انجام خواهم داد. هر اتفاقی که بخواهد رخ دهد، وزارت ورزش و جوانان باید تصمیم گیری کند و برای برگزاری و زمان انتخابات به من ابلاغ شود. تا این لحظه ابلاغی مبنی بر به تعویق افتادن انتخابات نشده است.

تیم 5 نفره وزنه برداری مردان و بانوان ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی نعیم سلیمان اوغلو امروز به ترکیه اعزام شدند.مسابقات بین المللی نعیم سلیمان اوغلو (گزینشی المپیک 2020توکیو) 24 تا 26 آبان ماه در غازی انتپ ترکیه برگزار می شود که تیم های ملی وزنه برداری بانوان و مردان کشورمان، امروز عازم این کشور شد.سیده الهام حسینی در دسته 76 کیلوگرم و پریسا جهانفکریان در دسته 87 کیلوگرم بانوان، سیدایوب موسوی و رضا بیرالوند در دسته 96 کیلوگرم و سهراب مرادی در دسته 109 کیلوگرم مردان در این رقابت ها حاضر هستند.

درادامه تور جهانی تنیس روی میز اتریش، نوشاد عالمیان در دور سوم جدول مقدماتی به رقابت پرداخت که در پایان بازی را واگذار کرد. نوشاد عالمیان در دور سوم برابر آندری گاسینا از کروواسی قرارگرفت که با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و از مسابقات حذف شد.او پیش از این نماینده چین تایپه را شکست داده بود.نیما عالمیان دیگر نماینده ایران در این مسابقات، در دور دوم جدول مقدماتی حذف شده بود.برداران عالمیان در جدول دونفره هم حضور دارند که در نخستین دیدار خود برابر تیم سوئد بازی می کنند.